Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1325 ggr
pia-app
0

Alla behövs

Efter Nässjökatteruppdraget känner jag att det är tråkigt att det har blivit mycket mindre aktivitet härinne. Det är mycket svårare att få tag på folk runtomkring i landet som kan hjälpa till. Jag har hela tiden tyckt att det har varit så bra med den här sidan ,man kan hjälpa varandra ,få tips ,diskutera få råd mm och vi har ju tillsammans gjort jättebra insatser. Jag har fått kontakt med så många nya trevliga människor. Sen blir det ju tjafs ibland men det vore skönt om vi kanske kunde sätta lite fart på Hittekatter igen för jag trör att vi behöver varandra i det här tuffa jobbet.

Pia

9Liv

Puma77
0

Håller med fullständigt.

//Pia

brutt
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kloka ord Pia ! Ingen kan göra allt men alla kan göra något är ett bra och sant ordspråk

Lena
0

Helt klart är de så att vi alla behöver varandra och måste hjälpas åt. Det är precis det syftet som jag hade när sajten startade för nästan exakt 5 år sedan.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattarina
0

Håller med ts

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

Kaliber
0

Väldigt fint skrivet och jag instämmer! Jag fick jättemycket stöd härifrån i samband med att vi tog hand om våran hittekatt och allt som hände med den olämpliga ägaren fram till idag när hon är våran. Tillsammans är vi starka!

Sidentass
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med till fullo! Detta med hittekatter är en tuff verklighet därför behöver vi stötta varandra, ju ödmjukare vi är, ju mer kan vi åstadkomma på olika sätt till gagn för behövande katter!