Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 1481 ggr
Marita-L
1

Lite mat finnes

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej,

Jag har lite mat här två papperspåsar fulla av olika sorter som vi vann och fick på utställningen i Trollhättan.
Det är små påsar av olika sorter, kanske kan det hjälpa någon hungrig stackare ♥

Inget av detta äter mina egna så den som vill får dom gärna. Jag bor i Viskafors om det vill hämtas men jag kan också möta upp någon i Borås då jag ändå skall in.

Hör av er till mig via pm

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

MonicaLagerquist
0

Hoppas att någon vill ha maten.

Jag var in till Hitta Katten i Enköping och lämnade av två stora plast säcker med den mat som vi vann i helgen.Passade på att lämna presentkorten på försäkringarna som mina katter vann.Då kan ju katthemmet försäkra två katter i ett år utan att det kostar dem något.

Som uppfödare har man ju svårt att ta in hittekatter så man får bidra på det sättet man kan.

Stolt ägare till tre La permer

wendel83
0

Hade gärna tagit emot maten till mina hemlösingar men bor lite långt bort.Väger det mkt om man skulle skicka?Bor i Landskrona kommun skåne.

Alexej
0

Det finns en kvinna i Borås med lite pengar som tog hand om en massa kattungar. Ska kontakta henne.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
2

Så fint att du erbjuder detta..finns säkert missar som kommer att spinna av gläjde:-O)

SMMM
0

Finns en familj i Viskafors som har hand om en del katter åt KKS..
Kontakta mig så kan jag sätta dig i kontakt med dem..

Eller så finns vi i Borås som håller på och matar hemlösa och tar in med för den delen.. :)