Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 961 ggr
Hawknestgrove
0

Viktig Info Om Norge!

om en timma så åker jag och mina små kissar utomlands. Vi ska till HAlden och vaccinera  hela bännet. Blev bara varse om en sak, som alla ska tänka på nu i semestertider och om ni ska till Norge med hund eller katt. Ni måste numera ha ett färskt intyg på att ni har avmaskat er katt/hund mot rävens dvärgbandmask. Inga krångligheter, ni laddar ner  blanketten på http://www.mattilsynet.no/ och intygar själva. avmaskningen måste ha skett inom 48 timmar innan inresan.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lycka till på resan och med vaccineringen!

Bra att du informerar om detta med norge..jag hade ingen susning om detta..och det är bra att man fler får veta vad som gäller!

Kaliber
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bra info och hade så gott i Norge!

Hawknestgrove
0

ja vi är lyckligt hemkomna. Arne skämde ut sig som vamnligt, denna gången spydde han i buren och vägrade gå ut. Snälle Farstad fick vaccinera honom inne i buren.

Hoppas innerligt att jag inte har kört för fort och blivit fotograferad på vägen i Norge, kom på i sista stund på hemvägen att jag låg i över 70 km. Så det blev en tvärnit framför kameranSkrikandes

[Nisse2002]
0

Vilka öden och äventyr du är ute på Gunilla Glad

Hoppas du får behålla körkortet Skrattande

Hawknestgrove
0

ja, det är ingen fara. MEn det kan bli attan så dyrt……De har mycket högre böter i Norge. MEn förhoppningsvis, så fick jag ner farten i tid.