Kristianstad?
Hej! Jag har läst massor på denna sajten med blanding av gläjde och stor sorg. Alla dessa katter som behöver hjälp och alla hjältar och hjältinor son gör allt i sin makt för hjälpa dem. Jag har ingen bra ekonomi så kan inte alltid stödja på detta vi, inte heller körkort. Har själv tre katter i en tvåa, så kan inte ta in en ny katt permanet, men kanske ett litet tag i alla fall. Min fråga är nu om det finns någon som behöver hjälp med att fånga in katter i Kristianstad eller matning?
Hade varit underbart om man kunnat hjälpa till. Även om det bara hade varit lite grann.
Mvh Dezederia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hör efter med Lena O på KKS.Jag tror väl att hon fortfarande håller på med kolonier och hon har också kontakt med djurläkare utan gränser som kommer och kastrerar ibland.Det finns säkert saker att hjälpa till med.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#1 Ja jag får no göra det :)
kan ju tillägga att har har haft hand om några hittekatter, och både hittat ägare till dem, men även hittat nya hem till dem som där inte fanns någon ägare till.
såna som du är guld värda, ska du veta…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 Tack :) Och sånna som du gör så att det känns lättare att hjälpa till ;)
Inte för att jagsitter och hoppas på att det finns massa hemlösa katter i Kristianstad, men vill ju kunna göra något.
Ja, du behöver inte hoppas. Det finns nog så det räcker och blir över, tyvärr. Haha kul kommentar till mig!!
Draken, kallas jag annars!
#5 Hahaha jo iförsig ;)
Draken? Varför det tro?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Draken, ja, det kan man undra

Sprutar eld ibland…..
hahaha ^^
Gulligt ;P