Din bästa kattbild!
Tänkte att vi i den här tråden skulle visa upp den/de kattbilder vi är mest nöjda med.
Börjar med en bild på tre av våra katter när de ligger och myser framför pelletskaminen.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Trevliga bilder som man blir riktigt glad av att titta på. :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vart fel :P
0 Den bilden var väl för go :) vilka fina katter
#6 En härlig bild det där! :)

Många fina katter, men inte en enda svart eller svart/vit.
Nästan Zelda är vit & svart hon har 5 svarta strån bakom vänstra örat 
It's a cat's world… adjust! :)
Men så skönt. Jag började nästan bli rädd för att folk här inne på hittekatter också tyckte att de var lite mindre värda.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#14 Seriöst?

Svante letar efter fynd i skattgömman. Vid ett tillfälle hittade jag ca 50 möss, bollar mm när jag drog fram skåpet.
Svart och vitt är fint, hälsar pipis……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ohh nej vi älskar alla katter här hemma. Det är inte färgen som avgör. Däremot är det lite olika med det här hur mycket linslusar katterna är. Gick igenom en massa gamla foton och kunde konstatera att våra tre rödvita bröder från Piteå var mest förekommande på foton, vita Linus nummer två. Minst förekommande är Saga vår äldsta katt. Hon avskyr kameran.
Vi har ju 9 katter i följande färger för den är intresserad. 3 rödvita, 1 vit, 1 blåpadda, 2 bruntaby, 1 blå-vit och 1 svart. Att vi har de katter vi har ett slumpen som avgjort inte vi.
Här kommer bildbevis på våran svarta Othello. En helt underbara kisse.
Vilka finingar! :)

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Min bild blev fel..Vet inte hur jag ska ta bort den..Har glömt hur man gör här inne nu.
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

Så fina kissar! O svart-vitt som är så vackert kan väl ingen motstå?

#40 lillmymlan, otroligt fin bild på så många svart/vita underbara katter, väldigt duktig fotograf
….., för att inte nämna #38 Josefa, vilken ljuvlig bild, men alla katter i den tråden är lika underbara och vackra
så nospuss på allihop
ja så är det, vi älskar ju de svartvita lika mycket som de andra…. För mig kvittar det vilken färg en katt har. Det är en katt…….Puss på dem

va sött!!!!!
Titta så många fina kattbilder som tillkommit under dagen! :)
#47 Men åhh en kotte! Har ni tagit hand om en igelkottsunge? De är ju underbara djur!

#49 Nejdå, det var en tamigelkott av rasen afrikansk pygméigelkott, så stora är de som fullvuxna. En omplacering även han som kom från usla förhållanden.
Tyvärr så klarade hans kropp inte av vad han blivit utsatt för tidigare så han fick somna in för ganska precis ett år sedan. Men han var helt underbartt mysig.
Bingo när han var liten och söt. Nu är han stor och fullt med fästingar, släper hem en massa sorkar och får inte komma mer i min säng. Jag hämtade honom för kanske 4 år sedan hos Naquita, då var han kattunge och skulle avlivas av ägaren för han kissade i duschen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Börjar med den här bilden på Sigge som somnade mitt i en kullerbytta…
…. hälsar katten Nisse