klämbur att låna?????
kan tyvärr inte hjälpa till, men jag hänger på denna fråga med stort intresse eftersom jag måste också ha tag på en :)

Jag var nyligen och fick Cosmo rakad och då fick jag låna en klämbur av veterinären. Jag tror att de flesta veterinärer har klämburar. Lycka till!
Hör med katthemmen annars i Stockholmstrakten. Har för mig att Djurhhjälpen har denna typ av burar. Veterinärer och djursjukhus borde ha dem i annat fall som #2 skriver.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#3 Där vi bor (läs: Norrbotten) så är det ingen som vill låna ut sina klämburar. Jag har frågat både veterinär och djursjukhus… men jag får nog försöka pressa dom lite mer i denna fråga när det verkar fungera så pass bra i de södra delarna av vårt avlånga land. Annars så är jag inne på var man kan köpa/hyra/få begagnat så att det *finns* när man verkligen behöver.
lailas: ledsen att jag kapade din tråd!

gör inget xena, ska kolla med stockholmskatthem om dom har, den vetrinären vi går till har ingen klämbur, sorry