Rädda oss!!
I Landskrona (skåne) finns det ca 14 hemlösa katter som behöver all hjälp dem kan få!
Jag och min kollega åker dit och matar dem några gånger i veckan, men katterna behöver få komma in i värmen. Tyvärr kan inte någon av oss ta in katterna hos oss för vi har redan andra djur att passa.
Finns det någon i närheten som kan hjälpa till? Det bästa vore om någon kan öppna sitt hem för en av kissarna ( såklart krävs det lite tålamod då dem varit ute ) eller åtminstånde stödhem så vi kan kastrera katterna och släppa ut dem igen. Även att hjälpa till med matning är guld värt då vi bor en bra bit ifrån.
Hoppas på all hjälp kissemissarna kan få!!
Oj….. ja det ringer en klocka hos mig, har inte ni skrivit förut om dessa kissar?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar för missarna
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Lördagskvällsputt för kissarna innan det blir fler till våren.
kan vara katterna jag har skrivit om som du menar? Jag matar några en bit ifrån dessa.Finns väldigt många hemlösa katter i Landskrona har jag förstått.
Hmm.. kan vara så. :) Om du är medlem i Rädda oss på facebook så är det nog :) försöker bara sprida information till alla :)

Putt!!!
putt finns några små på runt 12 veckor där som är så hungriga.Inta ska de väl behöva växa upp till skygga katter??
Snälla någon!!??
Hoppas hem hittas
Myse missar
oj putt för de stackarna
djurens chans då, kolla om de kan hjälpa…..
Putt
Putt

Den var en liten en
puttar
ja där är ett par småttingar som hade behövt komma in snabbt så det kan gå snabbt att få dem tama och oftast lättare att hitta permanenta hem till också.
puttar
Medarbetare Hittekatter iFokus
Som sagt, all hjälp är användbar helst av allt hem förståss, men även en slant till katthemmet som kommer att hjälpa oss med kastrering av kissarna :) Återkommer med information om katthemmets adress.
Nu får ni hålla tummarna för mig. Jag ska förmodligen ta in en katthona som är dräktig, håll tummarna för att vi hittar henne och att vi får tag i henne innan födandet!!
Står någon förening bakom dessa katter?
Putt.
Hur gick det? Blev det någon dräktig hona?
Nej ingen dräktig hona.Tror faktiskt hon har fått sina ungar eftersom hon inte visat sig på flera dagar.Så nu måste varje litet hörn letas igenom.Ska dit idag igen.
Men oj, det ska ju vara kallt här nere hela veckan.
Bor alldeles för långt bort, men puttar för kissarna!
Hoppas det löser sig så fort som möjligt!
Har varit där igen, har letat överallt i närheten som det går.Bara i de inhägnade trädgårdarna kom jag inte in och de som bor där var inte hemma.Hoppas vi snart kan hitta dem allihopa. Bara synd vi fick reda på detta så sent.Har en tjej som kan ta in henne och allt.
Har tyvärr inte fått in henne ännu.. men hoppas så på att det inte är försent.
Angelica.
Säg till när du ska dit igen så kanske vi kan leta tillsammans. Hon kanske springer åt ena hållet om man börjar leta. Helgen skulle nog vara bäst eftersom grannarna där kanske är hemma.
ja vi kan försöka leta tillsammans i helgen.Kan ju vara så att hon hittat en bättre plats i någon annans trädgård en bit bort istället.Så hon kan ju nästan vara var som helst.Men vi hörs närmre helgen.Jag kommer åka upp där när jag ändå är och matar de andra.
putt
putt

putt för misarna
putt
Putt
putt även för dessa arma katter…..
3 små satt och titta när jag titta till dem idag.En gråtigrerad, en svart/vit och en stålgrå med vit nos.
Ingen som fått någon plats för dessa små liv?
Håller tummar för stöd hem i närheten där missarna finns.
Myse missar
Putt
putt
Putt kan det finnas plats någonstans?
En välgärning gör dessa som kan ta in en till mat och värme.
Hoppas det finns nån som kan hjälpa dessa missar.
Myse missar
puttar
putt
putt
Putt för de små kissarna…..
var här i landskrona finns kissarna?
Det kan du nog få veta om du pmar TS. för det ska väl antagligen inte ut i öppen tråd.
Jag har PM dig Margrethe.
Hur går det här?
Katterna är kvar där de är tyvärr = (
Putt
puttar
Kanske jag skulle kunna. har varit och besökt ett stödhem och anmält att jag är intresserad. Men intresset jag fick tillbaka var rätt svalt så vet inte om det blir något ärligt tala, tigger knappast om att få bli stödhem. Vet mer snart, men blir det inget skulle jag kanske iallafall kunna ta in en av de yngre så får vi se hur det går med de katterna jag redan har. Klickar det skulle det kanske kunna bli permanent om inte iaf till hem hittas
…. Men som sagt ska se vad som sägs gällande det här andra. Vill gärna hjälpa till ju.
Föresten behöver ni mer hjälp på plats så har jag tid över och hjälper gärna till. Sitter hemma arbetslös och har grymt tråkigt
bor inte för långt ifrån. PM:a isåfall.
men snälla alla, nu får ni koordinera er!!! Utan bra kommunikation så funkar ju inget!!!!så för katternas skull, ta kontakt!!!!!
Ta det lungt.. Där är 2-3 som möjligen kan ta en katt.. men fler krävs..! PUTT PUTT
PUTT
Myse missar
Nu finns det auktioner ute på tradera till förmån för dessa kisar.
http://www.tradera.com/Jatte-sot-I-Love-my-cat-Katt--auktion_161209_128914179
&
http://www.tradera.com/Sota-katt-orhangen-auktion_240604_128914562

putt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
putt
puttar jag med igen…. för de små kissarna
puttar igen
Putt
Tack Isira!!
putt
putt
Putt
En liten är nu infångad och längtar efter ett hem.Såklart var det den lilla svart/vita som kom först.Troligtvis en liten grabb.
putt för en liten pojke!!! En fördel är ju att de brukar vara lättare att placera, om man ska adoptera dem okastrerade
Själv ska jag vara stödhem till en grå som kan komma vid april. Förhoppningsvis hittar den ett hem snabbt så en annan katt kan få komma in till mig.
Glöm inte att man kan skänka en slant till missarna när nu när det finns möjlighet att ta in katterna till kastrering i alla fall! :) PG 1230407-7. Ange "Landskronakatterna" i ämnesraden.

åååh! det är så många katter, i varje satans by finns de!
Önskar lycka till med landskronakatterna. håller tummarna för att ni får hjälp!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Puttar jag med…….
putt, stackar´na
En stor svartvit hankatt, far till alla barn! Har fått sig en omgång hos veterinären och är nu tillbaka hos de andra katterna eftersom det inte fanns något hem till honom. En liten svartvit är inne hos min kompis och ska åka till veterinären inom snar framtid. Den vill vi inte släppa tillbaka igen då den är så liten och säkert kan få hem, så hör av er!! = )
hoppas hoppas hoppas 
Åh stackars kisse…….MEn OK han är ju tyvärr produktiv ett par veckor till…..
Fick precis veta av tjejen som är ansvarig att hjälpa dessa katter att Landskrona hem har beslutat att skjuta katterna trots att de letar hem till dem.Detta är mkt akut nu att det hittas jourhem för dem.Fnns en mammakatt med kattungar endast på någon vecka där ute.Det bryr sig inte de om.Kvällsposten är kontaktad och kommer i tidningen idag el imorgon!!!
Snälla någon hjälp dessa katter!!??
Skandal…. hoppas verkligen att KVällsposten lyfter upp detta.
men snälla nån… !!!!
Finns det ingen som kan hjälpa de som är kvar!!!!!!!
Puttar !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
vad har KVällsposten gjort? har ni kommit någonstans?
Vi har två kastrerade mysiga kattpojkar i våran familj och vill gärna ta hand om en liten pojke till, men vi bor mellan Stockholm och Uppsala. Dyker det upp behövande kattungar på närmare håll eller om transport kan lösas så vill jag jättegärna hjälpa till att ta hand om en. Enbart kattunge, eftersom jag tror att det blir enklast att introducera i våran lilla familj.
Putt!!! för en plats är en plats och det är ju guld värt!!!