kattungen började spinna!!!!=))))
wiiiii jag är så glad för en gångs skull:) nu imorse när jag skulle ge katterna mat kom den lille svarta i ilfart till matskålen, han var lite reserverad först men sedan fick jag klappa onom o han började spinna:)))))) o nu springer han knappt när jag går i rummet utan ligger o kollar på mig:))
glädje eller vad?:)
Det är underbart när de börjar släppa på rädslan. Grattis 
Härligt att höra att han börjar arta sig så bra redan. Och vilken snygging han är sedan. Det lovar gott inför framtiden. Han är så välkommen till oss och katterna sedan. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja han är en vacker och stilig kattpojke :)

Åh så härligt..riktigt känner din glädje..o missens;-)))
Sidentass
åhh vad kul! sötnosen börjar smälta!

men wow sånt gör en bara såååå lycklig..vilken sötnos förresten:)
Känner mig som en mamma, som missar allting
. Vi hämtar min bil i morgon, sedan får jag se. Ge alla 3 sötnosar en kyss från mig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ingen fara landfreak de e sånt som händer alla:)
va kul *L* och vilken sötnos ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Underbart kul! Det värmer hjärtat. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
ska landfreak ta hand om alla tre?? ur e dem andra två då?
Underbart!
Åhhh vad mysigt..finns väl inget som är så lugnande som när en katt spinner *mys*
#11 Vi ska vara stödhem åt kattungen sedan! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#14..känns så gott att den lilla goingen får komma till er:-)
Sidentass
ja!! det är den svarta va? väldigt många som är stödhem åt katter behåller dme oftatst:)

jag fårstår din glädje.. det e en glädje som man inte kan beskriva.. när min lilla Puma började spinna efter ett helt år hos mig så visste min glädje inga gränser.. o det håller i sog fortfarande när hon spinner så blir jag jätte glad…