Stödhem åt Måns
Nu är det bestämt att jag ska vara stödhem åt måns. Han behöver akut hjälp och hag ställde upp. Han bor i Skåne men behöver skjuts ner till Göteborg snarast. Kontakta mig om det är så:)

Låter bra, vad är Måns historia?
Fast Göteborg ligger dock ovanför Skåne.
Putt för Måns, kan ingen hjälpa här?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Är Måns någon katt som det har stått om här inne? Är det en hemlösing?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var nere i Skåne? Den skall upp t Göteborg då. Djurtransporter är ett alternativ.
Bromölla finns han. Han Hr troligen blivit utslängd, han gick runtbi ett område o jamade o var hungrig. Kks tog hand om honom o han fick ett tillfälligt stödhem men han bor trångt där med andra katter som inte är snälla mot honom. Han var rädd i början för han har antagligen blivit slagen, hukade sig fort ngn närmade sig men idag är han kelsjuk.
Åh, hjälp lille Måns till Göteborg!!!
helena, kan du inte åka ner själv?
Har ingen bil eller körkort
Frågat alla jag känner o ingen orkar åka dit för en katt… Tyvärr har tjatat o allt:(
men det finns ju tåg!
Det går ju direktförbindelse mellan Göteborg och Hässleholm och mellan Bromölla och Hässleholm är det ju inte så långt för dem där katten är, de kanske kune möta upp dig där?
Jo har inte tänkt på det. Hoppas dom Kan låna en kattbur bara.
Ringde hans kontaktperson nu o jag kan ta tåg från Gbg till Hässleholm så möter dom mig där istället. Ska försöka fixa transport dit på måndag redan. Vill ga honom his mig nu:) bur kunde hag få av dom men tänkte betala lite för den för jag vill bidra med lite pengar.
va bra!!!!!! För det är inte lång tågresa mellan Göteborg och Hässleholm! Om du studerar, så har du ju rätt bra rabatt på tåget va?
Så bra då att det ordnar sig för Måns både med hem och transport! Så synd om honom att han är så rädd. Tyvärr mycket vanligt. Flera av våra katter har också varit rädda för händer då de blivit illa hanterade av människor tidigare. Det har sedan långsamt mattats av med tiden.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"