Svanstippen
Svanstippen är en av kolonikatterna i Linköping som lillmymlan sökt hem åt. I eftermiddag kommer hon hem till oss! Vi ska bli stödfamilj! 
Jag vet inte hur mycket jag kommer att skriva här på hittekatter.ifokus, men jag har startat en blogg som kommer att handla om kattliv hos oss; Bg och TT.
Svanstippen kommer att kallas TT här hemma. Det funkar bra ihop med Bg. *ler*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Härligt att kunna följa henne där :)
Ses i kväll :)
/Malin
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Vad härligt att Svanstippen kommer få ett alldeles eget stödhem 
Lycka till med henne, ni har verkligen tur som kommer få leva med en av Malins härliga kolonimissar 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad roligt…hoppas ni kommer trivas med varandra
Det var trevliga nyheter att Svanstippen får stödhem hos er. :) Alltid lika roligt när det löser sig för katter. Lycka till med allt och gör gärna en uppdatering lite då och nu även här på Hittekatter. Kul att du startat en blogg om katterna!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jätteskoj!!!! Grattis!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#6 så glad jag blir när jag ser dina stoppar på luckan!!! Man kan ALDRIG vara nog säker!!!! Räkna alltid med att det värsta kan hända!

#6 Vilken otroligt vacker katt som ligger och väntar då!
spännande, uppdatera här också, och som sagt vilken underbar padda du har, kommer säkert att gå bra, ge det lite tid bara
lycka till
Maggan47
Vacker liten sköldpadda, ännu så länge relativt skygg men sakta men säkert för varje dag så gör den små små framsteg, knappt som vi människor märker, så sitter den en vacker dag i famnen på dig eller er. Kul att vi får följa Svanstippen hur det går framåt.
Vilken söt tjejj TT är! Klart man får vara lite blyg så här i början. Det hör ju liksom till.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kul att hon är inne o har stödhem hoppas allt kommer gå bra med lilla TT :=) Otroligt söt tjej med fina lysande ögon smart med som inte går på detta med färsk räka ;)
TT:s kompisar saknar henne här hemma :) de har ropat lite och undrar var hon är :)
Mer skinka till de andra blev det i alla fall :)
*Nalle Puh*
små framsteg är också framsteg….
TT är kvar bakom kistan, men hon har både ätit och druckit; jag har ställt skålar intill kistan.
Och idag har Bg varit in bakom kistan ett par gånger också (tyvärr hann jag inte få det på bild). Jag tror att hon aktivt försöker förmå TT att komma fram och leka… *ler*
När jag tittar in bakom kistan, så backar hon inte längre, utan hon tittar bara på mig… 

Men så gott att den här fina kisse har fått komma hem till dej! Tror säkert att hon med tiden kommer att göra små framsteg..och våga lite mera efter tiden som går!:-O)
går ju bra, eftersom hon inte backar när du tittar på henne, blir säkert tråkigt i längden, att gömma sig
ge det tid bara
kram Maggan47
Igår kväll var det kattletarkväll… TT låg bakom kistan när jag gick till jobbet, men när min dotter Elin kom från skolan var inte kvar där. Hon fanns ingen annanstans heller! I alla fall inte på något ställe som vi letade på… Och vi var tre personer som letade ÖVERALLT!
I natt vaknade jag av att Thomas tyst ropade på mig. När jag smög upp så satt TT på köksbordet!
- Det bara prasslade till och så satt hon där, sa Thomas.
Hon måste ha legat i kassen till pappersinsamlingen! Jag HADE faktiskt tittat i den under jakten på kvällen, men eftersom jag inte på allvar trodde att hon kunde ligga där, så lyfte jag bara på en tidning… *ler*
Hon måste ha gömt sig där när Elin kom från skolan. Alltså befann hon sig i köket och åt och drack, tänker jag. Det känns bra! 
Trots att jag inte såg henne på nästan ett helt dygn, så känner jag mig fortfarande lika hoppfull och entusiastisk när det gäller TT's liv här hos oss! Igår var jag mest besviken på Bg som inte visade oss vart TT gömt sig - hon MÅSTE ju ha vetat! *skrattar*
Bg är om möjligt ännu lite mera tillgiven än tidigare. Hon vill vara nära och bli klappad… Lite svartsjuka/oro kanske? Samtidigt vet vi ju att Bg aktivt försökte locka fram TT från bakom kistan i söndags… Det här kommer att gå bra, det tvivlar jag inte på! 
Härligt att läsa :) läste ju på bloggen… haha!
De är duktiga på att gömma sig… läs gärna om Nostippen och Fläcken som var hos Matilda, de hittade helt omöjliga ställen att gömma sig på 
Kram
*Nalle Puh*
TT har definitivt varit på lådan också, för där var mycket att ta bort, och kan omöjligt ha varit bara Bg's… *ler*
Hon ÄR modig lilla Svanstippen 
*Nalle Puh*
vad skönt att det går framåt, och fort har det gått också, modiga lilla TT
Maggan47
#25 maggan47: Ja, då är det inte bara jag som tycker att det görs snabba framsteg! Tack! 
grattis!!!
#26. 
*Nalle Puh*

*ser inga gardiner…bara vackra katter* 
Lilla gumman… som jag saknar henne
lilla hjärtegrynet! Härligt att hon gör lite framsteg och bra att BG får henne att våga 
*Nalle Puh*
Härligt! 
*Nalle Puh*

Mitt på golvet
Underbart
Så härliga bilder och vilka framsteg;)
//Pia

kul att höra lite rapporter… småkusinerna Vitnos, Sötnos o Muschie hälsar… numera Jack,Belle o Gus….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
hur går det med annonsen?