drop trap sökes
Micke på hittekatter i fokus vill flytta till sitt hem där han är välkommen efter torsdag.Men jag behöver hjälp med en drop trap.Då han känner igen lotinfällan han är fångad i förr.Någon i närheten av Asmundtorp ( landskrona) som har en?Som vill hjälpa till så fort som möjligt.
Står mer om micke på tråden sagan om Micke.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag har inte riktigt tålamod för sådant.Hade behövt den ganska snart med.På torsdag helst.
Om du har en stor bil så har jag en droptrapp i källaren som visserligen inte är min men jag tror det är okej om jag lånar ut den.
Om du har en stor bil så har jag en droptrapp i källaren som visserligen inte är min men jag tror det är okej om jag lånar ut den. Jag bor i Malmö
se räddningen finns på nära håll! Sen har väl Gullimat en också?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja Gullimat hade också en men vet inte om mina PM kommer fram.Har svårt att hämta i Malmö.Har en liten bil som dessutom ska in på service imorgon så vet inte om jag får bilen samma dag.Är världssämst på att hitta i Malmö och är livrädd för att köra i där.har redan kört vilse där när jag skulle till Haga i oxie. = )
Så hade hoppats att någon i Helsingborg hade en där hittar jag lite bättre el om någon har vägarna förbi hit.Väldigt lätt att hitta hit.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har erbjudit min Drop-Trap för utlåning och du behöver inte köra i Malmö, jag bor i Svedala.
men va gulligt… tänkt om det kunde lösa sig
hur långt är det mellan malmö och Svedala? Har min systers pojkvän som jobbar någonstans i Malmö kanske kan jag be honom hämta?Är du hemma på tors el fredag?
det är ju knappt 2 mil…
Crisse vad menar du med stor bil?En normalstor bil typ ford focus fungerar det?Ska höra med min systers pojkvän om han kan hämta eftersom han jobbar i Malmö.Tror kanske det blir lättare för honom att hämta hos dig än i Svedala.Är du hemma tors el fre eftermiddag i såfall?
Hi hi, jag och bilar hör inte ihop. Jag vet inte hur en Ford focus ser ut. Jag bor vid Mobilia så det är lätt att hitta hem till mig så han får gärna komma hit och se om fällan går in i hans bil. Jag skall till Trelleborg på torsdag men jag tror att jag är hemma vid 4 annars är jag hemma på fredag. Jag skriver mitt telefonnummer i ett PM till dig.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wendel83 du har mitt telenr.