Troja
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
söker mer å mer kontakt. Sitter gärna i barnbarnets stol vid bordet, å vill vara med, sträcker sig upp mot bordet från golvet när vi äter, för hon vill smaka vår mat. Sitter oxå bredvid husse i soffan ibland. Å söker väldigt mycket kontakt när vi ligger. ..Hon är så ljuvlig, vår lilla skyggis..Alla ni som inte provat ha en skyggis hemma..Gör det, ni kan inte bli lyckligare för alla framsteg dom gör…Älskade lilla Troja..
Ja minsta lilla tecken så rör det i hjärtat. Ser ju mina som jag idag inte kallar skyggisar men som ändå har kvar vissa spår. Tudor som kommer och ska gosa bara man sätter sig i soffan. Gillar inte att lyftas hade ingenting emot att plockas upp häromdagen och pussas på. Sånt gör en så glad.
Älskar de små liven.
//Pia
Så vacker och så lik min Sunny. Samma röda goa pussmage. 
Ja, konstigt att hennes bror blev en kelgris, å dom bägge har bott hos oss i 2 år nu i höst..
Troja är så vaksam å rädd, å Tudde är som ett plåster..Men min kärlek är för Troja är stor..Å husse får en annan röst när hon kommer in…Hon är vårt lilla underbarn
….Som man gärna fjäskar lite extra för..
De andra 4, tar för sig när det passar dom
..Troja backar även när det är mat, får passa henne, så hon får äta, utan att brorsan Tudde tar maten..

Vilken underbar läsning Catfoot…!! lilla Troja Gumman..har hittat så rätt i tillvaron.-O)
Mysig kisse, verkligen!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Härligt att få läsa om Troja, minns henne så himla väl och även hennes bror
trygg och väl till mods, precis som det ska vara 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Underbara lilla Troja. Ja vem kan glömma de små yrvädren när de kom in. Minns det som igår men nu är de stora vackra missar. De kunde inte fått det bättre.
//Pia

Så underbart lilla Troja blommar upp mer o mer.
De är vackra vildrosor som långsamt blir vana vid en tillvaro i lyx.
Förstår o gläds med er för deras framsteg.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Har varit med för kort tid för att höra om lilla Troja när hon togs in, men det är härligt att höra om dessa missars framsteg när dom kommer in från kylan och ovissheten till kärlek och värme.