Eulalia?
Frångår mina principer och skriver här ändå. Min nyfkienhet tar över.
För er som inte känner till katten så kan jag berätta att det är den skyggaste katt jag kommit i kontakt med. Hennes öde blev en följetong här på hittekatter för två år sedan.
Jag är helt enkelt nyfiken på hur hon har det idag, och innan jag tar ställning i en liknande fråga, vill veta om hon nu har det bra och gjort framsteg.

Här kan du läsa om henne.
http://hittekatter.ifokus.se/discussions/4d7bc3b4c5c6a755ed0009c3-skygga-ella-fd-eulalia
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är för härligt att det finns människor som törs ta sig an katter som man har mist tron till att dom ska göra framsteg, för detta är någonting som jag lyfter hatten för flera gånger om.
Tackar, fick bara upp gamla trådar när jag sökte på henne. Tänkte kopier/skriva ut, tråden för att visa att det går att få fason på de mest skygga katter. Är det ok?
Allt går men det tar tid.
Jag har en sköldpadda som satt 4 månader under sängen och attackerade allt som kom i närheten. Ännu 4 månader senare är hon mycket mer ute och stirrar bara sur på mig. Fast det tar nog 4 månader till innan jag skulle våga klappa henne. Försökte mata henne en gång ur handen när hon var väldigt nära med då small hon till min hand. Fast inte så farligt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus