Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 2451 ggr
siberlina
0

runar sköt katten

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

runar sköt  carolas  katt,det tycker jag säger allt om vad  runar är  för  person…om man skjuter en katt  då  är  man  känslomässigt  störd

Josefa
0

Den människan har väl alltid varit störd. På alla sätt. Halleluja, vad var det nu gud sa om att man skulle värna om desvagare?

annebeate
0

Det säger allt om honom men det visste vi redan eller hur. Jag tänker på rådjuret han sköt från sovrumsfönstret.

destiny
0

Var det på uppdrag av Carola? Obestämd

Puma77
0

#3 Katten menar du? Nej vad jag fattade det som så gillade han inte katten men det gjorde Carola.

//Pia

destiny
0

#4 Var kan man läsa om det?

Och nä, jag har inga höga tankar om Carola. Heller.

Puma77
0

#5 Här

//Pia

destiny
0

Tack. Hon verkar ju inte överdrivet ledsen. Obestämd

annebeate
0

Man kom i intervjun med Carola in på skjutningen av rådjuret och då enligt pressen uppgav hon att det var värre för henne då hennes egen katt blev skjuten av Runar eftersom han inte var så förtjust i katten. Detta ska enligt Carola skett för väldigt länge sedan. För mig spelar tidsaspekten ingen roll. Det säger allt om en person.

annebeate
0

Man kom i intervjun med Carola in på skjutningen av rådjuret och då enligt pressen uppgav hon att det var värre för henne då hennes egen katt blev skjuten av Runar eftersom han inte var så förtjust i katten. Detta ska enligt Carola skett för väldigt länge sedan. För mig spelar tidsaspekten ingen roll. Det säger allt om en person.

Sherwood
0

Det är ju en speciell pastor, som avlivar rådjur och katter men frälser folk till tron.

siberlina
0

jag tror att  runar förstörde  carola,  han var nog inte så snäll mot henne det är nog därför  hon  är  så konstig, att skjuta  sin  livskamrats katt ,,,troligtvis   så   avgudade hon katten  och det  tålde inte runar.det har  ju varit ganska   tyst om varför   det  tog slut , men snart kommer det nog fram mer  och mer  saker.

Josefa
0

Fast Carola var ju knepig redan innan hon träffade Runar. Stod och åbäkade sig med bibels redan när hon vann första melodifestivalen. Att man har en gudstro är väl en sak, men att hålla på trycka upp den i ansiktet på andra är bara patetiskt och skenheligt.

siberlina
0

men hon var bara 16  år  när allt  började,och när hon träffade runar  ,så hängde han   väl på hela  grejjen   och sen blev  allt bara värre och värre,,,jag tror  inte kicken skulle vara  ihop med henne  om hon var helt slut i huvvet , kicken verkar va en  bra kille.

Hawknestgrove
0

Ja, rådjuret var väl både fel tid och fel plats och allting. Likosm inte så lite olagligt. HAr för mig och hoppas, att han blev av med sin vapenlicens. Vad gäller katten, är det nån som kommer ihåg, att Carola GAV bort kattungar efter sin katt till folk tillsammans med en CD? Så hon är nog inte mycket bättre hon. OCh stackars religiösa folk, har inte råd att ens gå till vet och avliva en katt..Vi kanske kunde göra en insamling till hallelujafolket?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

#14 Jo det där när Carola skänkte bort kattungar till sina fans kommer vi gamla uvar ihåg. Kattungarna var dessutom inte 12 veckor. Det var innan Hittekatter iFokus och när jag fortfarande bodde i Amsterdam. Vi var rätt många som agerade (folkstorm) i frågan och hon fick gå ut med en dementi via sin maneger.

Och exmaken ja, vad ska man säga om honom? Han får väl göra som han vill så länge han inte bryter mot djurskyddslagen, vilket han bevisligen gjort några gånger. Det klingar ju en "smula" falskt ett predika guds ord så det dånar om det, samtidigt som man står med bössan i handen och skjuter hej vilt.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

destiny
0

#14 Jag tänkte på det förut, att hon gav bort kattungar.

Enligt min mening är hon samma skrot och korn som sin f d man.

siberlina
0

det visste jag   inte att  hon  gjort  , då är  hon inte vatten  värd

Hawknestgrove
0

Nä, falsk j***a apa. MEn som sagt,det var länge sen, antar att det var i samma veva. Så pass länge sen. Aldrig gillat det möket. OCh sen när hon kastade blommor med jord omkring sig på Skansen så gjorde inte det saken bättre…

Hawknestgrove
0

kolla…

destiny
0

Det var någon som en gång sa till mig att jag skulle kolla hennes ögon ordentligt, mer iskalla ögon finns inte tyckte personen ifråga. Och så är det. Hon har otroligt iskalla och beräknande ögon. Själens spegel…

Hawknestgrove
0

ja för min del så kan hon ta anställning som kräkmedel på närmaste apotek.

kattassen
0

#19 Den där allsångskvällen skulle vi varit att bevista i Stockholm… men vi var där på genrepet och slapp bli utsatta för jordattacken…

Glad att jag insåg vem som skulle vara där under dagen så vi höll oss borta på kvällen sedan…

Usch gillar inte henne - har aldrig gjort.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

ja stackars tjej som fick blomman i knät… hon ser inte glad ut

siberlina
0

men gunilla varför har du tagit  bort   den dansande katten,

Hawknestgrove
0

siberlina, det är inte jag som har gjort det!!!!GråterGråterGråter det är de som har makten i fokus som har gjort det. det har de tid att göra.Men att få fokus att fixa det som inte fnkar, det går inte…..