Plats för én till?
Min lilla sötnos på bildet har jag hämtat på en gård i Skaraborg. Hon är född ute och hade aldrig haft kontakt med människor för, men ändå hade hon sökt sig upp till huset för att komme in. Tjejen som bor där satte ut en annons på Blocket för att höra om någon ville ha en lilla skygg katt. När jag så bildet av henne (katten, alltså
) blev jag så förälskad att vi körde dit från Skåne för att hämta henne och nu redan efter få veckor är hon det mest kelna som finns.
Tyvärr vet jag att många av dom andra katter på gården där snart kommer att bli skjutna och fast jag vet det inte går att rädda alla och att ni redan har så många hittekatter hemma kunne det jo vara där var en där hade plats till en till. Det är skygga katter som man själv får fånga in, men PM:a mig gärna om ni ändå kunne vara intresserade så kan jag förmedla kontakt.
Hej
Hade jag haft plats för en till hade jag gärna tagit imot en men jag bor i en liten lägenhet .
Hoppas det skall lösa sig för dom små missarna
Kram Malin
Vilken liten goding! Har du kontaktat KKS eller Tigerharen. Tigerharen finns i Skara, KKS jobbar över hela syd-mellansverige upp till Stockholm.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Var i Skaraborg är det? Jag vet att djurskyddet i Töreboda har plats:
Djurhemmet är beläget i Töreboda och har adress Skövdevägen 15, 545 31 TÖREBODA
Telefonen dit är 073-924 26 72. De har inget e-mail.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#3 Det låter ju lovande om det finns plats där! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"