Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 2950 ggr
Naquita
0

insamling ronnebys hittekatter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi behöver hjälp! Vi går på knäna av alla katter som varit och är sjuka. Kika in på redovisningssidan:

http://ronnebyshittekatter.se/2011/02/02/redovisning-januari/

anebit
0

300:- insatt som startbidrag!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Naquita
0
Sherwood
0

Stort cred till er och för det ni gör och jag vet att ni gör ett storslaget jobb för alla dessa katter där nere i söder.. Satte in samma summa och så får vi se hur mycket vi får ihopp så småningom.

Naquita
0

Tack sherwood. ja det är ett lite hopplöst arbete då man hjälpt 1 här nere dyker 10 nya upp. sakta men säkert hoppas jag vi kan ändra på det. mycket bondgårdar. gratiskatter och sommarstugor:(

Naquita
0

Vi har fått in 1200 kronor änsålänge, tack ni som har gett bidrag!:)

Dessvärre räcker det inte långt till alla räkningar, en räkning på 2500 kronor ska betalas idag, och en på 6400 ska betalas den 23e februari. Lilla Piggelins räkning för hennes svansop har kommit och gick faktiskt bara på 1400 kronor. (snälla veterinärerCool!)

Sagolika
0

Puffar lite för det på Facebook, då jag själv inte har pengar över just nu.

Naquita
0

#6 ju mer vi syns desto bättre:)

Naquita
0

Piggelin har nu en egen insamling:

http://ronnebyshittekatter.se/2011/02/13/piggelins-forfrusna-svans-amputation/

Olivers är avslutad då behövda medel är insamladeKyss

Naquita
0

Piggelins insamling är redan avslutad tack vare godhjärtade människor:)

Jag hoppas kunna avsluta RHK´s första insamling till Lössfamiljen också!

Naquita
0

Glöm inte djuren när ni betalar era räkningar nu vid löning, t.ex en 50lapp kan göra mycket om alla drar sitt strå till stacket!

Snart är det vår och redan nu har jag 2 dräktiga honor påväg in i föreningen:( Dessutom ska Gaston och Milton åka till veterinären den 2 mars och kolla upp sina dåliga tänder, kaninungen Tusseliten ska kastreras så att han kan springa med mamma igen, och den utmärglade katten från Johannishus måste till veterinären. Dessutom är det många revaccineringar nu.

**sätt in valfritt bidrag på
swedbank
**clearingnr 81695
kontonummer 994 345 984-3

Förrättningsunderlag och redovisningar kan ni se på hemsidan, uppdateras varje månadsskifte.

www.ronnebyshittekatter.se

mvh Emma, RHK
emma@ronnebyshittekatter.se