Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 446 ggr
Naquita
0

och nu var honan torr;P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såär fin blev hon torr:)

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mysigt o kela när man blivit ren o fin:)

Sidentass
0

Nämen ser man på så fin man kan vara…känner doften från nybadad ända hit till Linköping;-)

Sidentass

Jenna-Gun
0

Mmmmm

Känner riktigt hur gott hon doftar.

En jättesöt tjej.

Nospuss

Jenna

modellflickan
0

Sicken sötnos :)

Anna77
0

gud vad söt!

Lena
0

Hon är söt som en sockerbit den lilla stumpan! Man blir gald när man ser hur bra hon mår nu. :)

Hur står det till med "min" lilla svata kattunge? Kommer de på söndag till Göteborg?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Vilken fin misse, undrar vad mina tjokisar (hanar) tycker om henne?

Hej Lena, planändring. Katterna skulle åka buss hela vägen, men det går ju inte. Tänk om de bajsar,kissar eller kräks. Och är rädda hela vägen och passagerare tjatar..

Nej, jag åker på måndag morgon till Ronneby. Blir mycket bättre. Och då kan jag träffa Emma och hennes katter. Blir spännande. Min dotter kommer hit en vecka och hjälper till med de nya. Hennes 2 katter också, så det blir 11 katter här…Behöver jag tillstånd då?Flört Vår vet. är på semester, ska ringa till distr.vet, för att får de vaccinerad. Kastreringen får vår veterinär göra sedan. Vi får bestämma sedan, när du kan hämtar kattungen. Då kan jag visa dig katthemmet. Inga sopsäckar där…Men det är inte brottom.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#7 Bra lösning! Det låter som det allra bästa för katterna. Vi kan sedan passa på att hälsa på min pappa när vi hämtar kissen. Kul också att se katthemmet! :) Jättebra att din dotter hjälper till med nykomlingarna.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"