Varning, facebook
Vill bara varna er föreningar/organisationer som använder er av facebook.
Vi på Bill & Bull gjorde det misstaget att skapa en facebookprofil, nu har vår profil blivit avstängd med utan möjlighet att återaktivera den igen 
Det är endast privatpersoner som ska använda facebookprofil, vi som presenterar en förening eller liknande ska använda en facebooksida.
Tänkte varna er andra som också använder er av detta, då vi ej fick någon förvarning utan i morse var allt nerstängt, så om ni har några viktiga pm eller kommentarer så spara dem!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
oj hur ser man om man har en facebookprofil?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#1 facebookprofil är en sådan som man själv har, där man loggar in och man kan bli vän med dig osv.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ok du som kan detta, har vi sån??? det är inte jag som skapat gruppen…
http://www.facebook.com/profile.php?id=1257018085#!/group.php?gid=150614158286613
Du kan vara lugn
Kattkedjan har en grupp och även dem är helt ok att använda sig av!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
ok då är det bra då!!! tack!!!
Jag har flera grupper under vänsidan:
Djuris Djurskydd
Föreningen Hittehund
Hittadjur Se
Husdjurs Hjälpen
Kattvärnet Haninge
Save Leadwell Kitties
Vildkattens Omplacerings Hem
Ska maila de…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har nu varnat deras grupper. Det är grupper som är med i ens vänlista.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vildkatten har en profilsida precis som vi på Bill & Bull hade, jag skickade en varning till dem. Har man en grupp så ska det vara helt okej :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Oj vad försmädligt! De kunde väl varna först så att man hinner spara material etc.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#9 Ja jag tycker det jag med men tyvärr lämnade de bara varningar i vissa fall och vårt var just inte ett av dem 
Det är tyvärr mycket man går misste om, viktiga meddelanden, kommentarer, kontakter och bilder. Nu känner man av hur viktigt det är att ha spara backup
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se