Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 3405 ggr
Mari
2011-02-10 12:30
0

Varning, facebook

Vill bara varna er föreningar/organisationer som använder er av facebook.

Vi på Bill & Bull gjorde det misstaget att skapa en facebookprofil, nu har vår profil blivit avstängd med utan möjlighet att återaktivera den igen Rynkar på näsan

Det är endast privatpersoner som ska använda facebookprofil, vi som presenterar en förening eller liknande ska använda en facebooksida.

Tänkte varna er andra som också använder er av detta, då vi ej fick någon förvarning utan i morse var allt nerstängt, så om ni har några viktiga pm eller kommentarer så spara dem!

Bill & Bulls nya facebooksida hittar ni här

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
2011-02-10 15:50
0

oj hur ser man om man har en facebookprofil?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mari
2011-02-10 15:53
0

#1 facebookprofil är en sådan som man själv har, där man loggar in och man kan bli vän med dig osv.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
2011-02-10 16:06
0

Ok du som kan detta, har vi sån??? det är inte jag som skapat gruppen…

http://www.facebook.com/profile.php?id=1257018085#!/group.php?gid=150614158286613

Mari
2011-02-10 16:10
0

Du kan vara lugn Skrattande Kattkedjan har en grupp och även dem är helt ok att använda sig av!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
2011-02-10 16:26
0

ok då är det bra då!!! tack!!!

Alexej
2011-02-10 23:00
0

Jag har flera grupper under vänsidan:

Djuris Djurskydd
Föreningen Hittehund
Hittadjur Se
Husdjurs Hjälpen
Kattvärnet Haninge
Save Leadwell Kitties
Vildkattens Omplacerings Hem

Ska maila de…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
2011-02-10 23:28
0

Har nu varnat deras grupper. Det är grupper som är med i ens vänlista.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mari
2011-02-11 11:38
0

Vildkatten har en profilsida precis som vi på Bill & Bull hade, jag skickade en varning till dem. Har man en grupp så ska det vara helt okej :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Lena
2011-02-11 20:21
0

Oj vad försmädligt! De kunde väl varna först så att man hinner spara material etc.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mari
2011-02-11 20:29
0

#9 Ja jag tycker det jag med men tyvärr lämnade de bara varningar i vissa fall och vårt var just inte ett av dem Rynkar på näsan
Det är tyvärr mycket man går misste om, viktiga meddelanden, kommentarer, kontakter och bilder. Nu känner man av hur viktigt det är att ha spara backup

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se