Strömstads marknad 28/5-29/5!!
Snälla Vilda-Hilda vill låta oss vara med på deras bord!!!! Så ni som vill hjälpa till att fylla upp vår del av bordet, ni får skicka sakerna till mig!!!Som jag sa förut, Kattkedjan kan betala frakten, sen delar vi lika mellan den som ni öronmärker till och Kattkedjan!!! Vi får alltså disponera hela tre meter och det är guld värt att slippa släpa ner eget bord!!Givetvis, så hjälper vår lilla blivande arbetsgrupp med att sätta upp och ta ner båda dagarna. Så alla ni, som har virklust, sticklust eller hantverkslust, kontakta mig via Pm här!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ni är för söta, det säger jag bara……..
Så alla hantverkare, vill ni att jag ska sälja för er till 50% så hör av er!!!!!
Jag lovar att det är en HIT att stå på marknad med Nalle & co
Det var succé på VilstaMarknad hör i Eskilstuna i somras och superroligt… Blev så ompysslad av tomten Lasse och underbara Nalle!
Det gör vi gärna igen
Kram Mew2

Det hade varit superkul att åka till Strömstad då!
Får se om det går att peta in. Vi har en student i huset som går ut den 31:e så jag misstänker att den helgen går åt att laga en massa mat och städa… Jag är alltid så entusiastisk och vill göra så mycket men måste inse min begränsning.
Påminn mig gärna om det när vi närmar oss och jag friskt kommer att boka in både marknadsresa och festförberedelser samtidigt…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
ja vore kul…. du behöver väl inte städa båda dagarna och som sagt pysslare med kattleksaker, hör av er till mig!!! jag hinner ju inte virka och sticka allt själv. ÄVen annat hantverk är naturligtvis lika tacksamt!!!!! Som safgt, hjälp oss fylla våra tre meeter!!! ska försöka fria till vår kassörs mamma om hon vill baka lite….
Jag vill också åka! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
ja tänk, vi skulle kunna förhoppningsvis kanske ha en grillkväll på lördan vid Älgsjön!!!!!
alternativt tacomiddag hemma hos mig på kvällen!!!!

#5 Nej inte städa 2 dagar…vi får se hur kroppen mår när vi kommer dithän
. Men det hade varit kul!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Men vad roligt det vore om vi kunde ha en träff i samband med det…! Samåkning kanske ?? o knytis?
ja jag finns ju på plats….

Strömstad ligger ju tillräckligt nära för att jag och mina flickor ska kunna titta förbi 

O ja.
Träffa lite fler Hittismänniskor Kul
Tack Mew. Vi planerar att komma till Vilsta i år oxå så klart. Så du har en plats på vår disk förståss.
Nalle
Synd att jag missade Vilsta marknad förra året, eftersom så många hittisfolk var där. Jag bor ju bara två till tre kilometer därifrån, så då får jag möta upp er där i år istället.
Putt för hantverk!!!!!!Leksaker, bäddar what so ever!!!!