*Låst*Kattungar
jag har nyss kommit hem, Jag har besökt en man med 3 små kattungar på 13 vecker,Denna mannen är sjuk så nu min fråga här hur går man till väga?Jag ska hjälpa han att placera dessa små liv,
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Annonsera på Blocket efter att du vaccinerat dom. Blocket har mycket stor genomslagskraft.
Var är mammakatt? Om han är sjuk klarar han väl inte av henne heller, kastrerad är hon väl redan får jag hoppas.
Så detta att mannen är sjuk,Jag kanske skulle skrivit psykisk sjuk
Myse missar
Mamma katt ska in till vetrinär det ska jag hjälpa han med
Myse missar
bra! ja, tar fina bilder och lägg ut de på Blocket. Kanske också i omgivningen, typ ICA.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Denna mans hyresvärd är på han att göra sig av med kattungarna,Kan jag inte sätta ut härinne på katter söker hem?
Myse missar
Det är ägda katter och därför måste du söker ett nytt hem själv.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men fanns det inte undantag som nämdes här inne?Om en man är psykiskt sjuk
Myse missar
Annonsera på Katter.ifokus Och Blocket som sagt med bild så är det lättare.
också viktigt att se till att kattungarna hämnar i BRA hem, där de kastreras när de blir könsmogna.
Ja det är väldigt viktigt,Jag fick ont i magen när jag såg dessa små liv
Myse missar

Gör hembesök innan du placerar katten hos någon och skriv kontrakt med dom nya ägarna!!
Vi har även policyn att ALDRIG placera så små kattungar ensamma i ett hem utan katt sen innan. Dom behöver en annan katt för att må bra!
Pälsbollarna i Höganäs
Jo självklart ska jag göra detta,Jag tyckte dom va väldigt magra dom små liven,Sen har jag placerat många katter så jag ska vara väldigt noga med dom nya hemmen som jag alltid har varit
Myse missar
Tycker inte att det ser ut att gå någon större nöd på kissarna på den bilden du satt in på Katter i Fokus
Jag har vart hos denna ägare i kväll så jag säger vad jag såg,Jag har sett kattungar i den åldern förut så jag ser skillnad
Myse missar
Och vet din kompis om att du kallar honom psyksjuk?
Men josefa psykiskt sjuk är han,Så snälla du om nu han inte kan eller får behålla dessa katter så får ju jag hjälpa han,Sen fick jag ett telefonsamtal om dessa katter så jag var tvungen att åka dit
Myse missar
Han har psykiska problem,
Myse missar
15 Vem har sagt att jag känner denna mannen?
Myse missar
På bilden finns 4 söta välnärda kattungar. Ska han behålla en?

Ser också 4 söta tama kattungar.
Fotot är inte nytaget om dom är 13 veckor. Ta nya foto
Bilden är tagen ifrån en annons, vet inte adressen dit men känner igen symbolen på bilden vilket läggs till om man annonserar på tex. soderhamnstorget, bollnastorget osv.
Har du länk till annonsen? Tänkte att om man sprider den på tex. facebook kanske det hjälper att få iväg katterna?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har lagt ut anonns angående missungarna på facebook,Sen ska jag lägga ut anonns på blocket,
Jag har besökt denna mannen själv och sett hur kattungarna ser ut,
Myse missar
ja, för denna annonsen som är i lokalbladet, den är ju horribel, kattarina…Där står det ju om fem kattungar för 10 kr styck
…. Vore ju faktiskt bättre, att du i så fall köpte loss hela bännet inklusive mamma och så hjälpte vi till här inne att skramla till kastrering av mamman….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag ska senare idag åka till denna kattägare,Jag har haft kontakt med flera personer nu på morgonen så dessa missar ska inte vara
kvar där,Hyresvärden vill inte heller att han behåller någon katt,Jag har pratat med han som har katterna så tala jag om för
han att man säljer inga katter för 10 kroner,Men jag tror han inte förstår hur alvarligt detta är,Tyvärr
Myse missar
toppen kämpa på tjejen.
Jag blir så förbannad när det handlar om försvarslösa katter,Det är mycket mer som jag vet men jag vet inte riktigt om jag får skriva
det här?
Myse missar
mja, beror på om du håller personen hemlig. För i så fall får du nästan skriva vad som helst.

Försökte kontakta dig kattarina men du har inte aktiverat din sida.
Jo den är aktiverad
Myse missar

Står sajten är inte aktiverad när jag trycker på din sida.
Konstigt men jag har aktiverat den
Myse missar
30 Fungerar det nu??
Myse missar

Fungerar inte för mig heller men har gjort det innan då jag varit inne och tittat på Mimmi
Men det ska fungera,Kanske vad det för jag hadde det endast för mina vänner
Myse missar

Nu fungerar det =)

#28 Du kan alltid kontakta någon även om vederbörande inte aktiverat sajten.
Tryck på MEDDELANDEN Ange SKRIV NYTT MEDDELANDE skriv i TILL-raden nicket på den du vill kontakta.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Jag blir så lessen

Myse missar

#37 Vad?
Jag har fått några svar från personer som är intr av missungarna,Jag ska göra hembesök i dessa hemmen,
Myse missar
hur går det?
Hur går det för kattungarna, kattarina? Och har du fått tid för kattmammans kastrering?
Ja missen ska till vetrinären nässta vecka på måndag,Kattungarna mår bättre idag äter som dom ska
Myse missar
Så bra att du hjälper ägaren att få kattmamman till veterinären! En viktig insats! 
ja verkligen toppen…….heder åt dig….
Hur gick det med denna mamman och hennes ungar?
Hej josefa, Mamma katt har vart hos vetr jag va där med henne,Men det har tyvärr uppstått problem i detta hem som gör att mannen inte kan ha kvar mamma katt och den andra missen. Med kattungar har det löst sig dom alla ska vidare till nya hem, Placeringen sköter inte jag men jag får info från kvinnan som sköter det
Myse missar
Du kan inte ställa upp som jourhem för dessa/denna katt då?
Det har uppstått problem med denna man,Sen vill jag inte ha problem för att jag har katterna här,Man kan inte föra ett vettigt samlat med han
Myse missar
Se där. Där har du ju två katter i din närhet som behöver hjälp.
Skönt att de löst sig för de övriga.
Josefa han som har dessa 2 missar han kan man inte föra ett vettigt samtal med, Är väldigt glad att det har löst sig för missungarna. Och att jag tog mamma katt till vetr
Myse missar
Men kvinnan som du får information av och som sköter det hela behöver väl inte tala om för honom vart katterna flyttas. För katterna ska väl flyttas, eftrsom han inte kan ha dem kvar?
Men josefa det har uppstått mycket problem med han, Katterna kommer snart att flyttas vad jag vet.
Myse missar
Jo men du kommer inte att få mer problem om han inte vet att du har dem. Kvinnan som sköter det hela kommer ju isf få problem vart katterna än flyttas.
Josefa jag vet hur detta ligger till med han,
Myse missar
Så många samtal jag har haft med denna mannen,I många timmar
Myse missar
Han vill inte lämna dom ifrån sig,Jag har pratat med han så många gånger nu,Han vet vart jag bor,Han har skrikit och gråtit
telefonen, Jag bor väldigt nära han, Kvinnan bor en bit härifrån och han vet inte vart hon bor, Ställa till bråk vill jag inte och hon som
jag har kontakt med säger det att ställa till bråk ska vi inte göra jag har barn här det passar sig inte, Hans hyresvärd är inblandad i
detta och han skulle försöka prata med han nu i helgen och tala om för han att det är för katternas bässta att dom flyttar
Myse missar
Josefa du vet inget om detta så du ska inte slänga ur dig nått,I denna tråd ska det handla om katterna inget annat
Så kan någon ta bort det inlägg som josefa skrev för det handlar inte om det jag skrev om i tråden
Inlägg 56 ska tas bort
Myse missar
Vart har mitt inlägg 56 tagit vägen? Eller hade jag fel i det jag skrev i det??
Det var jag som tog bort det på begäran, samt gav hänvisning till TS att fortsätta diskussionen via pm.
Sluta nu josefa kan du inte hålla dig till det som tråden ska handla om så sluta skriva här,
Myse missar
Varför fortsätter du själv då? Du lägger dig ju själv i, i alla trådar och drar upp alla gamla saker. Tänk om alla som blivit irriterade på dina inlägg där, skulle begärt att de skulle bli borttagna.
Ber er att fortsätta diskussionen via pm om det är nödvändigt, så denna tråd får hållas fri från detta.
Katterna har flyttat till nya hem dom som va kvar hos mannen,Denna kan låsas nu
Myse missar

Låser tråden på TS begäran
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus