Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 2536 ggr
kattarina
0

Kattens status

sälja en katt för 2oo kroner,Kan garanetra att det är dom korthåriga,Sen vad det 500 Säkert för dom långhåriga,

korthåriga katter är lika vackra som långhåriga katter

Skulle jag haft både korthåriga och långhåriga katter så skulle jag satt samma summa när jag säljer dom

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

kattarina
0

Får man lägga ut länken här ang dessa missar?

Myse missar

kattarina
0

Man sitter och pratar om kattens status här inne, Man hjälper hemlösa missar här inne, Jag trodde man inte sen sätter ut annons på katter och ger mellan 200 - 500 kr för en katt,

Till lägg mellan 200-500 kr ska det vara så det inte blir fel

Jag tycker att alla katter är lika mycket värda oavsett kort,lång håriga missar

Varför denna summa? Desperat kanske att få sålt dom stackars katterna

Myse missar

kattarina
0

Det är sååå viktigt att vac en katt även kattungar, Ska jag ta mot en misse så är det ett måsste att missen är vac innan den hamnar hos mig,

Myse missar

Josefa
0

Är det min annons du menar? Fast där är det 200 för okastrerade och 500 för kastrerade. Trodde folk i allmänhet kunde räkna ut det själva, eftersom annonsen handlar om kastrerade och okastrerade. Och vaccinerade kan de också fås, men då får köparen betala det extra. Hur tror du annars det skulle gå ihop ekonomiskt? Vi som tar hand om katter sk*ter i regel inte pengar. Det kostar tillräckligt mycket ändå att ta hand om katterna, och jag går back på varenda katt jag lämnar iväg till nytt hem.

Du själv tar ju inte ens emot en ovaccinerad katt. Eftersom du inte anser att du kan betala vaccineringen. Tror du katterna vaccinerar sig själva innan de kommer till mig? Hade jag krävt att katterna skulle varit vidgjorda innan de kom till mig så hade de fått stanna ute allihopa. Vad tror du all avlusning, avmaskning, avskabbning antibiotika osv osv kostar? 

Du vill ju tom ha ersättning om du ska transportera en katt.

Så min prissättning har ingenting med kattens utseende att göra.

Lena
0

Det här ser ut som det handlar om en privat meningsskiljaktighet som inte hör hemma på forumet. Den här diskussionen får ni istället föra via PM enligt våra Skrivregler.

Låser nu tråden.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[eskils]
0

Du uttrycker dig rätt otydligt kattarina tycker jag, så det är svårt att förstå vad du menar. Man blir ibland lite frustrerad när man läser. Till exempel avslutar du dina meningar antingen med ett kommatecken eller utan något skiljetecken alls.

Det blir tydligast om du sätter en punkt efter varje mening.

Handlar inläggen #0-3 om hittekatter?? Du skriver inte vilka katter du menar.

Inlägget är låst för nya kommentarer