Hittekatt söker hem!
För några veckor sen hitta jag och min sambo en kattunge sovande utanför vår lägenhet. Utan att tveka tog vi in kattungen som inte hade något underhudsfett. Han fick mat, vatten, värme och massa kärlek. Lillkillen reagerade på allt så vi misstänker att han varit utekatt hela sitt liv.
Idag har han fett på kroppen och ser ut som en kattunge ska göra. Vi söker ett hem till honom eftersom vi bor i en etta och har redan massa djur som vi själva måste ta hand om. Har tyvärr inte tid till de andra djuren annars. Dessutom behöver denna kattungen en kompis. Antingen en kattkompis eller ett barn som kan busa med honom.
Hoppas det finns någon som vill hjälpa detta lilla charmtroll.. vill ju bara att framtiden ska bli ljusare och ljusare för honom!
Katten finns i kävlinge..
putt för denna lilla kis! En bra annons på blocket kan hjälpa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hur har det gått här?
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
puttar
ja hur går det????
Hej!
Trodde jag hade svarat här redan, var visst ett annat forum ;)
Tycker inte om att lägga ut djur på blocket med gjorde det med katten, efter en timme hade jag 7 som var intresserade.
Katten har fått nytt hem i en stor villa där han kan gå ut och in som han vill. Han bor tillsammans med en kattmamma som förlorade sin unge så hon tar nog han om honom. Dessutom fanns där två barn som verkade så engagerade i djuren. Allt det som jag tror katten behövs fanns hos dem =)
Dock kom det en katt framspringandes till mig i fredags när jag skulle till jobbet… Varför alltid jag !! Tyvär fick jag lämna katten vid en fågelvoljär så de som jobbade i parken kunde hitta honom. Han var välgödd så tror inte han var uslängd. :)
ja, man ska inte säga att Blocket är fel. Annonserar du, så är det ju du som bestämmer.
Vad roligt att denna kisse också fick komma in i värmen och ev ett kärleksfullt hem.

Vad skönt att missen fått sitt hem!:-)
Någon som kan låsa tråden?