Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 2731 ggr
Sidentass
0

Har klottrat igen..

Min vana trogen tittar jag alltid på lapparna som är uppsatta utanför affärerna just i tanke på katter som behöver hjälp av olika slag..

Fick totalspader idag..där rubriken var att katten skänkes..men man ville ha betalt för tillbehören!Skrikandes

Kunde inte låta bli att ta fram min penna o klottra ner några sannings ord..hur är folk funtade egentligen!! Egentligen borde man ringa säga ett och annat till annonsören, men själv hör jag till dom som hellre använder penna eller mail..förbaskad o ledsen blir man allt…

Josefa
0

Sådana annonser finns ju också på Blocket ibland. Och de blir godkända eftersom de vill ha betalt. Fast inte för katten. Då brukar minsann jag också "klottra".

Sherwood
0

Sådan annons hade vi här i stan i en affär och sådana annonser dyker upp då och då.

tessa
0

vad arg man blir på sådant! Samma som när djuraffärer annonserar om t.ex "kaninpaket" med bur och dyl + kanin "på köpet" Skrikandes

Sidentass
0

#3 Nämen !!! Hur kan dom…det är då helt sanslöst!!Skrikandes Skulle jag bli vittne till nåt dylikt skulle jag hänga ut dom med en insändare i dagsblaskan!

kattassen
0

Jag brukar också klottra till några rader på rivlappar när jag ser att djur skänkes bort. Ingen bra statushöjning när djur inte kostar en slant.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

35 Har skickat med sambon ett plakat att sätta upp bredvid denna vansinneslapp..en bild på en nalle, och en katt där nallen kostar åtskilliga hundra och katten endast 100 kr..

SamanthaJones
0

Siden. Du som skrev på lappen som satt vid coop extra för ett tag sedan? Bravo i så fall. Jag funderar på att hänga på din klotteraktion :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Sidentass
0

Det var i lambohov på konsum där jag hade varit framme o kladdat..var de den du såg Samantha? Annars var det någon annan, och det är ju bra om det finns flera klottare;-)

Imasy
0

Det där har jag också sett flertalet gånger, typ "katt bortskänkes, finnes även transportbur, klösträd och borste för 2000 kr".

inte ofta man ser "katt säljes för 2000 kr och då har den sina tillbehör med sig" direkt…