Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 2009 ggr
siberlina
0

PURREN är hemma

lille purren har kommit  hem  ,som jag skrev om i höstas,han bara jick in genom balkongdörren  som om inget hänt    och sen sprang han  runt och luktade över allt,han har varit  borta  ca  5  månader….det känns   så himla  kul

Gullimat
0

UnderbartKyss

gulliver
0

Åh, så underbart härligt Skrattande. Det ger mig hopp om att John som ett slarvigt stödhem lät smita ut kanske också kommer till rätta.

kattassen
0

Fint! Sådant värmer att höraSkrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Simson
0

Vad roligt att han kommit hem igen! Undrar vilket äventyr han varit på.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Nämen det är ju helt underbart!!! Var kan han ha varit..han måste väl nästan ha semestrat i något hem nånstans..?

siberlina
0

han  är  väldigt  fin och pälsen är   fin  och hungrig   va    han inte heller , så  han kanske bara  ville  komma  hem och hälsa  på…från början var han en hittekatt  ,men   kom inte riktigt  överens  med   dom andra  2 katterna  i familjen.

Gullimat
0

Stannar han hemma nu tror duObestämd

siberlina
0

han är    ute nu   , så   vi får  sen om han kommer  tillbaks

Gullimat
0

Vems katt är det, han var väl inte din om jag minns rättObestämd

siberlina
0

nej  purren är  inte min ,han bor  hos en kvinna   som   bara  har hittekatter  hemma  hos  sig ,och hon hjälper till  att  placera  ut   katter  som    inte har  något hem  , och hon har kontakter lite här och där,hon är  mycket noga  med  att  katterna  får  det bra,  vi   pratar  och mejlar  till varandra   om   olika katter och   jag har   hjälpt henne  att leta  efter lille  purren…det finns  många  som jobbar   i det  tysta  ,men  gör  så   otroligt   mycket  och det kan man säga   om denna  kvinna..

Hawknestgrove
0

Åh hoppas lille Purren stannar hemma nu, eller att  han får ett gott hem…… Ja du jobbar även du mycket i det tysta……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

purren  kom nog  bara tillbaks   för att  visa att  han har fått det bra,

han hade gått upp  i vikt  och   pälsen var blank   och han var inte ett  dugg hungrig, nu har han stuckit  igen,,,dom andra  katterna  i familjen var inte  så snälla mot   lile  purren

Hawknestgrove
0

suck. tänk om de kunde tala……Rynkar på näsan

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

nu  har lille  purren trots allt   flyttat hem  igen ,,,borta bra men hemma  bäst ,