PURREN är hemma
lille purren har kommit hem ,som jag skrev om i höstas,han bara jick in genom balkongdörren som om inget hänt och sen sprang han runt och luktade över allt,han har varit borta ca 5 månader….det känns så himla kul

Underbart

Åh, så underbart härligt
. Det ger mig hopp om att John som ett slarvigt stödhem lät smita ut kanske också kommer till rätta.

Fint! Sådant värmer att höra
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Vad roligt att han kommit hem igen! Undrar vilket äventyr han varit på.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Nämen det är ju helt underbart!!! Var kan han ha varit..han måste väl nästan ha semestrat i något hem nånstans..?

han är väldigt fin och pälsen är fin och hungrig va han inte heller , så han kanske bara ville komma hem och hälsa på…från början var han en hittekatt ,men kom inte riktigt överens med dom andra 2 katterna i familjen.

Stannar han hemma nu tror du

han är ute nu , så vi får sen om han kommer tillbaks

Vems katt är det, han var väl inte din om jag minns rätt

nej purren är inte min ,han bor hos en kvinna som bara har hittekatter hemma hos sig ,och hon hjälper till att placera ut katter som inte har något hem , och hon har kontakter lite här och där,hon är mycket noga med att katterna får det bra, vi pratar och mejlar till varandra om olika katter och jag har hjälpt henne att leta efter lille purren…det finns många som jobbar i det tysta ,men gör så otroligt mycket och det kan man säga om denna kvinna..
Åh hoppas lille Purren stannar hemma nu, eller att han får ett gott hem…… Ja du jobbar även du mycket i det tysta……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

purren kom nog bara tillbaks för att visa att han har fått det bra,
han hade gått upp i vikt och pälsen var blank och han var inte ett dugg hungrig, nu har han stuckit igen,,,dom andra katterna i familjen var inte så snälla mot lile purren
suck. tänk om de kunde tala……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

nu har lille purren trots allt flyttat hem igen ,,,borta bra men hemma bäst ,