Samantha se hit!
Är det någon som kan hjälpa mig att komma i kontakt med SamanthaJones här på tråden. Hon skulle ju hjälpa oss med att ta hand om Mille nu när han är kastrerad men jag har inte kvar hennes telefonnummer
Pia
9Liv

Jag såg att hon var inloggad för 6 timmar sedan så du får skicka ett Pm till henne.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Putt är det någon som känner henne och har hennes telenr . Har skickat pm

har inte nr var jag kan komma på jusst nu, men jag skrev att online medelande på msn som hon ser när hon loggar in nässta gång,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

jag har numret men på en annan dator, har det inte löst sig imorgon kan jag försöka få igång den. Inte säkert att telefonnumret stämmer dock för det är längesedan.
Hej. Pm har jag inte fått några sen det sista jag skickade till dig Pia, är andra som oxå sagt att det skickat Pm till mig :S Jag såg att du just skickade ett sms och därför jag kollade datorn, har inga pengar att svara för. Är inte inne här så ofta längre..
Vi har fått ett litet problem här hemma och det är att vår ena katt på måndag kommer genomgå en större operation och detta då samtidigt som flytten, så det kommer bli lite svårt att göra utrymme för mille då den ny opererade katten måste få uppta toaletten under flytten. :( tyvärr. men jag känner att jag måste sätta mina egna katter först.
Hatar att behöva dra mig ur, för det är inget som jag vanligtvis gör men vet sa att vår katt ska hållas så rent och sterilt som möjligt och får inte ens träffa våra andra djur på 2 veckor.
Däremot! Så har jag ev. en annan som kan tänka sig att hjälpa till i mitt ställe. Så jag håller på att kolla upp det lite närmre.
//Sofia Pia, du får gärna ringa igen om du vill prata. Pm, verkar ju inte vara mycket o hängs i granen eftersom jag inte får dem..
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

#5 Håller tummarna för att operationen ska gå bra och att det inte blir några komplikationer..
Detta känns mycket akut nu. Två veckor var det sagt att jag skulle kunna ha Ville här. Måste, som jag nämnt tidigare, ta hänsyn till familjen. Sambon måste ha sitt arbetsrum för jobbets räkning..han arrangerar musik och har konsert framför sig och detta innebär att han måste ha rummet för att öva, och kunna ha noterna ligga framme och allt detta. Jag måste ta hänsyn till det…
Snälla..någon annan som kan hjälpa Mille nu, tills han får ett stödhem..
Jag har lagt ut en egen tråd om Mille
Förstår att jag satte både dig och Pia rejält på pottkanten nu men läget blev ställt lite på sin kant när vi fick reda på detta. Har varit med katten ett X antal svängar till veterinären nu och igår så visade det sig inte alls vara vad vi trodde innan utan lite mer komplicerat än så…
Men, jag gör allt som står i min makt för att så snabbt som möjligt hitta någon som kan tänka sig hjälpa mille.
än en gång, förlåt.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

#8 mår nisse bra ,, ?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#8 Det har ordnat sig för Mille! Han ska få bo hos ett par som har möjlighet att låta honom vistas i lägenheten, blir mycket trevligare för honom än att bara vistas i ett rum som han har varit tvungen att göra här..
Vad är det som hänt din kisse..hoppas att det inte är något allvarligt..