Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 470 ggr
storAnnette
0

Glad nyhet

Måste berätta direkt (fick veta det nyss) att Hittekatten i Piteå har fått respit till årets slut.Ella är så glad och det är jag med därför vill jag dela glädjen med er andra Skrattande!

anebit
0

Vilken underbar nyhet. Då har hon ju mer tid att ordna hem till kissarna……………………….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

Jättebra1 Det betyder i alla fall 8 månader att placera kissar på

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Men åhhh så skönt…nu finns lite tid att arbeta på..

Sidentass

Puma77
0

Åh grattis för den extra tiden får även vi säga.

//Pia

Tezza
0

ÅÅ vad glad jag blir över att få höra det!! Det innebär en större chans för missarna att hitta rätt hem!

gejsa
0

Vilken tur. Hoppas att dom hittar hem till alla nu då.

Lena
0

Jag fick också veta den goda nyheten idag av Ella per telefon. Jättebra att de nu får lite mera tid på sig. Det gör att det blir lättare för katterna att hitta hem! :) Jag har känt mig så orolig för hur det skulle gå med kissarna.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

vad skönt, allt som ger mer tid tas tacksamt emot, respiten betyder mycket för placeringen av kvarvarande katter Maggan47Skrattande

Engla
0

Vad bra att hon får mer tid på sig! Hennes katter är verkligen kanonfina!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

Pust, vilken sten som faller. Då kommer alla kissar hinna få hem. Skönt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Cammo
0

Vi tog också emot underbara nyheter från Ella och Catharina här på kvällskvisten!

Hurra!

Kram

Cammo och PellePlutt

Lena
0

#11 Ja det var verkligen bra det här! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Ja..nu kan dom få lite arbetsro…så skönt att det ordnade sig såhär långt!

Sidentass

Faxlin
0

Vilken underbar nyhet.. Här kan man snacka om goda nyheter. Sådant här skulle ni gå in och skriva om där inne. För glädjeämnen ska man sprida.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

#14 Tänkte du på en artikel Åsa? Har inte hunnit så långt ännu men det är en bra idé. (Sitter fast i massor av jobb just nu - Pust!) Kanske någon annan känner sig manad? :)

//Lena

vanessa
0

Ja, artiklar. Något som jag sagt att jag skulle bli bättre på. Men så hoppar jag på andra jobb så jisses, när ska man hinna :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

#15: Nej jag försökte bara putta för att solskenshistorier behöver alla höra ibland. Och vi har ju en sajt som heter godanyheter.ifokus där kan man gärna få hjälpa till med goda nyhetr som gör folk glada :-)

Men artiklar här inne skulle vi också ha fler av, men där känner jag mig sååå medskyldig. ;-)
Skyller på att jag läser kattböcker som jag kan tipsa om här sedan. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars