Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 3613 ggr
anebit
0

Akut shäferhane

Vad är det för fel på folk?

Läs på  Djurens Chans  om matten som ska avliva sin 5 åriga shäferhund p.g.a. hon köpt en chuihuahua.  Skrikandes

Finns i Tibro utanför Skövde.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

De är ju för bedrövligt! Hur kan folk! Dessa småhundar ses som fräcka tillbehör till outfiten hus jetsetarna. Blir så arg när djur används som produkter på det där sättet. Helt fel utgångspunkt för djurägande. :(

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

blir så ilsk… har tipsat Cuyo om detta……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jourhemmet
0

Det är väl ungefär lika korkat som alla annonser där ägaren köpt hund så katten åker ut för att det inte funkar Gråter

[ingvarisbjorn]
0

Nej men! Det är mina gamla hemtrakter, tyvärr känner jag ingen som skulle kunna vara till hjälp. Åh, vad ledsen man blir. Ledsen och arg Skrikandes

Miolina
0

Hur kan man bara göra så?!?!GråterSkrikandes Sånna borde inte ha hund

Min blogg hittar ni här

annebeate
0

Detta är inte klokt!Skrikandes Hur är man funtad att kunna handla så mot ett djur.Skrikandes

Ankie
0

Ja jag har delat på alla möjliga sidor på face å önskar av hela mitt hjärta att någon kan rädda hunden så den får chans att leva lite längre i ett annat hem…

Hawknestgrove
0

hunden avlivades i morse……Gråter

Sidentass
0

#8 Åhhh neeeej!!! För^^^^de människa…hur kan man svika en kär vän på detta vis..det är helt enkelt ofattbart..hundar som brukar se upp till sina ägare o lita på dom fullt ut…shäfrar lär vara mycket kloka o fina hundar på alla de sätt….

R:I:P  käraste vovve…

[ingvarisbjorn]
0

Stackars lille vän. Har en särskild plats i hjärtat för schäfrar sedan jag misslyckades med att hjälpa en vanvårdad schäferblandning i höstas Gråter

annebeate
0

Hur kan man leva med sig sjäv efter att ha betett sig så mot sin hund.Skrikandes Stackars chihuahua med en sådan ägare. När blir den hunden utbytt?

Lilla vovveGråter

Hawknestgrove
0

när den inte är ball längre, antar jag……Skrikandes

anebit
0

….:-(    Gråter   Gråter  Skrikandes  Skrikandes  Gråter

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sherwood
0

Man blir helt enkelt mållös, tur att inte jag vet vem denna person är för då skulle inte han eller hon gå säker.

Alexej
0

Den kvinnan är känd här för hennes hundhandel och vanvård. Men hon lyckades alltid att undgå ett djurförbud.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

#15 du vet vem det är????? Är det alltså den som  avlivade schäfern? som passus, vår vet har tre hundar…. som alla tre springer om kring inne på mottagningen… En schäfer, en chihuahua och en mops….. de trivs jättebra ihop

Alexej
0

Hon håller på med omplacerade hundar och allt. Finns som medlem på många djursajter. Har fått en del anmälningar för att hon han vansköt sina djur men kom alltid undan. Finns på svarta listan för djurhem här i omgivningen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

hon som avlivade schäfern, alltså?? Då ska Mison få  gräva i det……

Ankie
0

farligt farligt… har fakiskt tänkt tanken när jag delar sånna här trådar på face att vad vet aldrig vart hunden hamnar. Det var en kvinna som svarade på de flesta annonser att hon kunde hjälpa men hon var en djursamlare så det var nån som slog larm till sist om det som hade kännedom om henne. Vem vet hur mång djur hon hann ta hand om. Men ganska raskt efter det så är hon inte längre med på nån djur sida har jag märkt.

Ja du läste om denna shäfer med att han skulle ha blivit avlivad redan imorse, det är så tragiskt vad gjorde hon, gjorde hon något tro för att han skulle få ett nytt hem, fick han ens en chans… Fy tusan för sånt folk!!!!!

Alexej
0

#19 ja, det skrämde mig också att det är en kvinna som jag delar både vänner och sajter med på FB. En djurvän är inte alltid en djurvän.

Mona22
0

Usch vilken människa. men många har ju helt fel syn på småhundar med. de är acccesoarer och ska bäras överallt. Jag sade åt en tant som bar runt på sin chihuahua att den har egna ben att gå på och vad sur hon blevSkrattande. Har sett henne flera gånger. hon går jättelångt med hunden i famnen, hon får motion allafallTungan ute.

Fattar inte varför hon tog bort hunden, min kusin har en chihuahua, en golden och en dobermann. alla är lika lydiga och fostrade och funkar jättebra ihop, och chihuahuan får minsann använda sina egna ben.

Hawknestgrove
0

alexej, en sån vill inte jag i så fall dela med mig på FB av…. finns hon med i mitt nät också?

Alexej
0

haha, jag och hon har 7 gemensamma vänner,bla djurskydd och hittadjur… vad ska jag göra, avlivar henneObestämd

Hawknestgrove
0

usch……ja, det var inte nån dum ide!!!!Gör det och skaffa en annan snällare i stället!

RADiOACTiV
0

åh jag bor i skövde… vill inte ens vara i närheten av sådant folk.. rör hon sig i mina chihuahuakretsar och jag får reda på att det är just hon, så ska hon allt få höra..

: ( hoppas schäfern har det bättre nu i alla fall!!..

Hawknestgrove
0

#25 kontakta Alexej via Pm, ifall du inte redan gjort det och få namnet