Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2557 ggr
siberlina
0

Dom goda gärningarnas dag

imorgon  är  det  dom  goda  gärningarnas  dag,  jag  funderar  på   vad  jag  ska   göra  för snällt   , jag försöker   iåför sig   att  vara  snäll  varje  dag ,men i morgon är  det meningen  att   alla   ska   göra  något   för  sina   medmänniskor  eller djur

kattassen
0

Då skall jag meddela i morgon vart min lotterivinst gårGlad

(Inte för att det var min förtjänst utan den fina domarens…)Flört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

grattis  till  din  vinst   kattassen

[ingvarisbjorn]
0

Om allt vill sig väl kommer det ett par akuthemskissar hit imorgon, det skulle ju vara ett fantastiskt sammanträffande i så fall Flört Visste inte att det fanns en "Goda gärningars dag", vilken bra idé!

Hawknestgrove
0

siberlina, det kan vara en sån enkel sak, som att släppa förbi någon före sig i kön på snabbköpet….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

ja  det  ska  jag  nog  göra  ,eller  köpa en trisslott  och ge  bort  tillnågon okänd

Hawknestgrove
0

eller lägg på en krona på nån bil som tiden har gått ut på,,,,,

Lena
0

#0 Vad bra att du påminner oss om denna förträffliga dag! Det skulle vara en goda gärningarnas dag varje månad. Det kanske vi skulle börja med här på Hittekatter iFokus? En dag när det bara får skrivas inlägg med goda intentioner. Tror det kan behövas! ;)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sagolika
0

Om det är någon i Helsingborg (eller dess närhet) som har behov av en påse Mjau torrfoder så skänker jag bort den imorgon Flört 

Har även helt nya kattleksaker som jag tänkte ge bort. Kanske Josefa behöver dem till sina små skyddslingar?

Hawknestgrove
0

det var ju en superbra god gärning!!!!!

Roslyn
0

Hej!

Vet att det finns många insamlingar som är angelägna just nu tänker framförallt på den lilla Tilda med sin skada.

Vill ändå slå ett slag för julklappen/klösträdet till katthemskatterna. Väntar med spänning tills Imasy är tillbaka och vi kan räkna ihop vilket träd vi har råd att skänka.

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c75d38c7-b701-44ac-aca9-78e34eb6b245

Mvh Anette

Hawknestgrove
0

Roslyn på måndag så för jag över Traderanettot till Puma och de slantarna är öronmärkta till Bäckarebodakatterna. Puma ska ju ta ut för sina utlägg, men det blir en bra slant ändå! redovisar även här inne…..måste bara dra av Traderas fakturabelopp först.

MewTwo
0

Har jag varit tillräckligt snäll idag?!

Mew2

annebeate
0

Pia och föreningen Livs9 stod för dagens goda gärning. Mamma katt Tilda befriades från sitt lidande. Hennes ungar Tissa och Tassa omhändertagna och undersökta hos veterinär och redo för ett nytt hem.

Roslyn
0

#11  Tack HawknestgroveGlad

annebeate
0

Föreningen, som vi bör stödja,  heter 9liv och inget annat.

Tizzla
0

#12 Helt klart absolut!

Själv har jag inte varit så snäll, men jag har iaf inte varit elakOskyldig

Lena
0

#13 Instämmer till fullo! Det var en riktigt god gärning 9Liv gjorde. Och de gör goda gärningar hela tiden i den föreningen.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[eskils]
0

#13 Instämmer även jag! En väldigt god och kärleksfull gärning som pia-app och maken gjorde när de hjälpte de tre stackars små katterna i skogen. All heder åt 9Liv!