Nästa skånemöte!
Blir den 9/1 2011 kl 17.00
Den här gången är det fler som kommer på mötet, och det är roligt om även DU dyker upp!
Vi vet inte än var det blir, men dyker inget bättre upp så blir det hemma hos mig i Lund även denna gång, Kastanjegata 1A, smålands nation.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Går inte att använda länken……

Konstigt! Jag kan ju… Kanske man måste vara medlem i gruppen? Men det är inget privat evenemang, utan offentligt. :S Kanske man måste vara inloggad innan man klickar på länken?

Vad söker jag på? Rubrik?

Sök på Kattens Talan på facebook. Så kommer du till gruppen där.

På söndag träffas vi hos mig kl 17. Jag bor på Kastanjegatan 1A i Lund. På smålands nation i 9våningshuset med en skylt "dackegården" på.
Mitt telefonnummer är 0761888595. Ring när ni är framme så meddelar jag portkod så ni kommer upp!
Hoppas några här från forumet kommer. Vi har 9 anmälda på facebook att de kommer, och några till "kansken". Så nog blir det möte alltid!!!
Hoppas det blir riktigt stor uppslutning! Det är ju så viktigt att få igång samarbetet över gränserna där nere i Skåne. Bra att du inte ger upp. Det gäller att vara envis i sådana här lägen.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vi blev tre pers, men mötet var givande som om vi vore 100 :) Mycket är på gång och våra drömmar är vilda men inte nödvändigtvis omöjliga! Vi har bland annat planer på ett evenemang i skåne med föreläsare från göteborg och stockholm. Vi får se vad det kan bli :D