Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 5056 ggr
Hawknestgrove
0

allmän utdelning, tips....

Har i skrivande stund 1405 kr på Huskattens lilla hjälpkonto. Eftersom Kajsa77 har egen insmaling här inne på Hittis, så söker vi objekt på någon som den lilla kassan kan hjälpa med ska vi säga en tusing? OCh som jag sa, min lilla privata enkronassamling är uppe i lite över 200 nu. den är enbart till för annonser. Så om det är någon som kan presentera en Blocketannons till mig via Pm, så bistår jag gärna med kostnaden.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

putt ingen som har tips på nån som behöver en tusing?

kattarina
0

Fanns det ingen tråd där pengar behövdes?Några katter som skulle fångas in,En katt som vad med ungar och en till

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

kattarina
0

Charlotte och Carlos

Myse missar

Josefa
0

Ja, jag har haft en massa kissar på kastrering idag.

Hawknestgrove
0

KKSkatter och de har insamling redan…..

kattarina
0

Svarten då?Har den katten nån insamling?

Myse missar

Hawknestgrove
0

Tänkte faktiskt på det, men han har vad jag vet, sin kastreing  klar redan. Alltså det finns en som står för det. nåväl detta är ju en sak som jag tar upp inne på Svensk huskatten nu.

kattarina
0

Ja svarten kanske behöver mer hjälp hos vetrinären,

Myse missar

Alexej
0

Josefa, du är väl inte ansluten till en förening som betalar? Kommer inte heller ihåg att du hade en insamling?? Då borde det vara din tur eller?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Josefa
0

Jag har varken någon förening bakom dessa katter eller någon insamling.

Men jag fick ett bra pris på kastreringarnaSkrattande

Jourhemmet
0

Jag tycker Josefa borde få kosingen, så mycket kissebebbar som hon har jämt Skrattande

anebit
0

Jag röstar också för att Josefa får en slant!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

tuska
0

En slant till Josefa vore inte fel.

Ser nu att Svarten kommer att kosta en del om han dyker upp vill säja.

Lillan7704
0

Jag röstar också på Josefa!! Skrattande

Pälsbollarna i Höganäs

Hawknestgrove
0

Inte fel…… men då får vi fråga inne på Huskatten också, för det är ju i grund och botten Huskattens lilla nödkassa för kissar i nöd.

Josefa
0

Nä, men om det är meningen att pengarna ska gå till vård av en kisse, som annars inte får vård, så är det bättre att pengarna sparas till det. Detta var ju ändå vanliga kastreringar. Ja förutom för Nisse (kissen i kassen i Lussetävlingen) som hade sina kulor i buken. Fast det blir åtgärdat till samma pris, så jag är nöjd ändå.

tuska
0

Det kommer nog fler förslag, det är nog många som behöver lite hjälp med dyra vet. kostnader.

Hawknestgrove
0

Ok, där har Josefa en poäng. Vi har ju kastrationslotteriet för just kastreringar. MEn hur är det, annonser? Det sitter väl inte fel? det är ju en kostsam historia om du ska uppdatera……

Josefa
0

Jodå, det går en del pengar till annonserna också.

Hawknestgrove
0

pma mig ditt kontonummer och bank….Skrattande

Sen en sak till…. såg på kontot att det är två insättningar som är öronmärkta till Julia. Sammanlagt 250 kr. Tvåhundra har jag ju skickat till Calico för annonskostnaddr därifrån. Återstår alltså 50 öronmärkta slantar till julia. Ni som har satt in märkt "julia ungar" och "julia stockholm", ni får pma mig om ni vill att julia ska ha den sista femtilappen eller om vi kan låta den gå vidare till någon annan nödställd kisse. HAde gärna  lagt en skärmdump här, men vill skydda allas integritet…. Så ni som känner igen dessa insättningar, pma  mig

Hawknestgrove
0

Ok, nu har bill o bull fått en liten annonspeng!! Josefa, nu är resten av slanten din!

Alexej
0

Jättebra, josefa har tagit in jättemånga kattungar som iaf kostar en del i drift…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

hihi, hade josefas kontonummer kvar!!!!!!Skrattande 120 kr på väg till annonser

Hawknestgrove
0

bådas slantar kommer  den 22:a

Josefa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha Gunilla, de är redan inne på kontot. Var precis och lyfte lite kontanter och såg att de redan kommit in. Fint när det går så snabbt. Var inne på kontot redan innan jag visste att de skulle komma.

Behöver sätta in en ny annons nu på dem som blivit kastrerade. Men väntar någon dag så de hinner piggna till ordentligt. Idag är flera av den ganska trötta.

Hundratusen tack!!

Hawknestgrove
0

skönt!!!! ja ditt kontonummer hade jag ju på mitt eget Swedbank, så jag tog därifrån…. härligt attt se gröna öron!!!!!

ChanelBM
0

Jag har skänkt till Julia o jag anser att om ett syfte är fyllt så är det helgrönt att ge det till annan behövande katt istället. Använd kosingen bara efter eget förnuft, du verkar ha mycket o bra av det!

Hawknestgrove
0

Ok tack!!!! det rör sig ju om 50 kr bara….så om den slanten hjälper till en anann kisse så tackar den nog!!!

Lillan7704
0

Ja dom ser allt lite trötta ut! =)

Så det ordnade sig med transport i alla fall. Vad skönt!

Pälsbollarna i Höganäs