Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 3524 ggr
anebit
0

Rosor till Alexej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens eller kvällens ros går till Alexej, en av Hittekatters alla änglar.

Nu har hon gjort det igen. Ställt sitt badrum till förfogande för frusna kissar trots att hon har överfullt med katter.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Debattia
0

Toppen bra!!! Nu slipper den lilla kissen frysa och svälta när den kommit hem till en riktig kattängel.Glad

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Gullimat
0

Rosor här ifrån också

Alexej
0

Tackar Flört

Ja, det blir aldrig mindre katter fast jag drömmer om typ 3 nöjda katter på soffan. Och snart kommer mitt barnbarn 10 dagar på besök. Får ser var jag kan stoppa in henne, hennes säng får iaf ingen plats mer…

Men jag har så svårt att säga nej och egentligen spelar det ingen roll. Det enda jag är lite ledsen över är att kattungarna har rivit stora hål i tapeten i sovrummet som jag tapetserade i somras. Och tapeten finns inte mer i affären.

Jag har turen att ha ett katthem bakom mig som står för många kostnader men det blir ändå ca 2000 kr med allt foder, sand, bensin, telefonkostnader, medicin osv.

Samtidigt är det kul, underbart att få en katt tam som skulle avlivas för andra har bedömt katten som "vildkatt" och sedan kunna omplacera den till ett nytt hem. Man träffar ju också många trevliga personer…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

soso
0

Rosor från mig med Glad!

Josefa
0

Och mig!!

Lillan7704
0

Och ett fång härifrån med! Kyss

Pälsbollarna i Höganäs

Puma77
0

En stor bukett från mig. Alexej som var delaktig till att jag fick hem en mycket konstig katt enligt mina egna;)

//Pia

vilda-hilda
0

Klart att Alexej får Rosor och en stor kram 0xå för sitt goda hjärta.

Nalle

Hawknestgrove
0

verkligen instämmer……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

kan bara sälla mig till gänget:)

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

Instämmer till fullo…Alexej är en klippa för behövande missar..

kattarina
0

Vill ge dig en varm kram för det du har gjortGlad

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

Sherwood
0

Av det lilla på kort tid, har jag sett att du är en person som har hjärtat på rätta stället och en enom engagemang på Hitte katter i fokus.

Lena
0

Instämmer till fullo i Dagens Ros. Vem kan väl göra sig mera välförtjänt än ett stort fång rosor än Alexej som hjälper så många frusna katter i Skara med stor omnejd.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

catfoot
0

Eftersom alla rosor var slut…Flört…Sänder jag till alla katters bästa vän, ett fång vackra tulpaner…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Lena
0

#15 Tulpaner det är inget dumt surrogat för rosor! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

håller dessutom längre…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....