Nya Hoppet i Söderhamn.
Har letat men hittar inget från Hoppet i Söderhamn.Dom heter väl Bill och Bull numera tror jag.
Någon som vet eller hört något från dem på sistonde?
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
De är allt igång för fullt. Du kan följa deras arbete på FaceBook men de brukar även skriva här ibland.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
http://blogg.djurskyddetbillochbull.se/#home
Läs vår blogg..Jodå, vi finns, men vi har inget med det forna Hoppet att göra…Vi är Bill och Bull, en helt ny förening med …
Å som Lena skriver, vi finns på FB…
En underbar förening med många aktiva från Hittekatter. Jag älskar deras blogg:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jättetrevlig blogg
Jag tror att detta är rätt länk till vår facebookprofil, annars är det bara att söka på Djurskyddet Bill & Bull så hittar du oss
Vi försöker uppdatera vår facebook så ofta vi kan, bloggen har just nu blivit kattnappad av katterna Bill & Bull som bloggar om sin vardag
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mycket trevlig hemsida och blogg!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Katternas blogg är underbar =)
//EK
facebook "Livbojen för hemlösa katter!
"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars
TNR - alla katter har rätt att leva!
BARF - rått kött enda naturliga för din katt!
ja Debattia kommer ju att bo i närheten snart…..:)
Jag är ju deras vän på facebook men jag såg ingen som var här inne och skrev något.Är det helt andra människor än de som hade Hoppet? Visste inte att du Catfoot var med där.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
#9 Jag och Catfoot är väl de ända som är här inne ifrån Bill & Bull vad jag vet om, vi har inte skrivit så mycket här inne ännu.
Det är inte bara nya personer men många nya ansikten i styrelsen, är väl bara två stycken som var med från Hoppets styrelse som hoppade med över till Bill & Bull när vi startade den föreningen om jag minns rätt?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se