Köttbullsfamiljen
Tänkte att köttbullefamiljen skulle få sig en egen tråd. 
En vecka har kolonifamiljen varit här, mamma Newie med sina tre små köttbullar. Newie är skygg men otroligt snäll och tålmodig.
Köttbullarna är också rädda av sig men jag har lyckats gosa med alla tre. Två utav dem (de svart/vita) har jag ikväll lyckats ha i knät och jag tror mig veta att det är två honor. Den ljusa och den med mest attityd kommer bli en utmaning för h*n fräser mest hela tiden. 
Köttbullen med attityd 
Men guuud köttbullen med attityd var ju hur söt som helst!! 

#2:an är det ljuvligaste jag sett på länge…och "svarthakan" i #0 är urläcker
Attitydbullen och Newie vill man bara ösa kärlek över…ser ut som det behövs…fast jag tror de får det av dig

Otroligt söta. Fräsnissen vill man ju bara pussa på.
Härligt Lina med en egen tråd för mamma Newie och köttbullarna :)
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

"Attityden" är så innivassen söööt…härliga bilder på underbara missar!

Haha stackars liten attitydbulle :P Inte lätt att vara liten inte :P Man känner sig så stor, ful och äcklig när de tittar på en med både rädsla och avsmak och fräser!
Men har h*n några tänder än? Ser inga på bilden. Om h*n inte har det så gör det ju iaf inte ont att ta upp honom/henne, och socialträningen kan nog gå rätt fort :)
Så fina!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Alla 3 bebbarna är bokade :)
*Nalle Puh*
och jag har en hemlighet…..

#13 Antar att du bokat dig en köttbulle? Eller kanske en hel köttbullemacka?

har du bara en hemlighet?….
….
VARNING… VARNING…
Vem har gjort ett genombrott inatt om inte lillfräset… För första gången satt hon i mitt knä och vi gosade länge, länge.
Det är lycka det. <3
Sitter i timmar hos köttbullarna, kan inte slita mig. De andra kissarna surar men jag resonerar som så att köttbullarna och Newie behöver mig mer. Så de får gott stå ut ett tag. 
Men jag säger då det… Det är en piiiiiip tur att de är tingade, annars hade risken varit stor att tja, hrm… De hade stannat? *fniss*
Vet att de kommer till underbara hem och två utav dem kommer flytta tillsammans. 
Lillfräset ville visst visa sig på bild. Utan fräset.

Jag är totalt kär i mini-fräs.
#17 jag med.
//Pia
Men så fin lillfräset är
underbar, precis som de andra två syskonen! 
*Nalle Puh*
Jag är jätte jätte exalterad, jag ska på köttbulleträff i em.
Jag måste bara få sniffa lite på hemligheten.
//M-H

sniffa på hemligheten?…. umhumm….
vad kul lina att du fick kontakt med köttbullen… finns inget härligare än att få en ett spinn eller en puff…
så himla skoj att alla de små är bokade!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nu gosar vi alla mest hela tiden.
Inte Newie förstås, hon tittar istället på och blinkar åt oss…
Lillfräset är en riktig tjockis. Och börjar snarare likna en knubbkorv.
Eller kanske en prinskorv.. Hrm. Köttbullar, prinskorvar.. Det börjar låta som ett tidigt julbord.

Gud så söta! Förstår att det är flera som förälskar sig! Lycka till med sniffandet på köttbullarna! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#16 Blir faktiskt inte förvånad över att dom här bullarna är tingade så charmiga som dom är!Blir bara sååå sugen på "att duka julbord" här jag också…men jag har gammelkatter som inte vill öka ut familjen…och en husse..hmmm

Lillmymlan, vilken lycka med så fina stödhem till dina kolonikisar, som alla bara är så bedårande söta
#28 Du menar väl 'bli 12 veckor fort'? För så söt som h*n är som yttepytte bäbis skulle h*n ju egentligen inte behöva bli större 
Medarbetare Hittekatter iFokus
#29 det kommer att bli låååånga veckor, lite tveksamt hur gamla köttbullmissarna. Men jag räknar med att det blir till jul köttbullen flyttar till Norrköping.
#30 Köttbullar ingår väl på julbordet
Hoppas du kan få hem en lussekatt, så blir det i alla fall litet tidigare.
Medarbetare Hittekatter iFokus
#31 vi får se när det blir stödmatte får känna av läget men jag räknar med till jul iallafall.
Det kanske är en stjärngossekatt…… vem vet!
#32 jag tror fortfarande det är en liten HON. 
Luftpussar till Newie och hennes bebisar och en jättekram till dig Lina som matar lillskiten dygnet runt! 
*Nalle Puh*
jag kan ju inte påstå att det är ett alltför tråkigt jobb…
Nu är köttbullarna inga köttbullar längre. 
Världens ljuvligaste kissekattungar som är så nyfikna så. Lite fräs fortfarande, såklart. Tvåbeningarna är ju så stora och läskiga!
Newie är jätteduktig och kan äta ur fatet trots att jag fortfarande håller i det. Hon är så himla stor och fin och hon har stulit mitt hjärta, som typ alla pälsbollar brukar göra. 
Och just det.. De har fått riktiga smeknamn:
Lillfräs (vit/grå) = Dixie
Mellansvarta = Phoenix
Lillskrutt = Arizona
Igår visade jag upp dammsugaren för småbuset, kan väl säga som så att Phoenix hellre äter dammråttor än återser snabeldraken. 
#36. 
Jag vill se bilder på dem och jag vill se filmer 

Jösses, förstår att de inte gillade snabeldraken 
den är ju farlig och morrar hela tiden! 
*Nalle Puh*
haha snabeldraken!
kan förstå att de inte gillar den, det gör inte ens jag.
nä mina tar in på Hotel-Under-The-Bed när jag tar fram den….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....