Lilly, våran skyggis
Den 20:e Augusti flyttade Lilly in hos oss med sin son Masse (Marshall) och dennes fosterbror Barney som nu fått ett eget hem. Tänkte bara dela med mig lite bilder på framsteg hon gjort. Det värmer ju hjärtat för varje liten sak och man får ju nästan förälskelse fjärilar i magen när något nytt händer. Lilly gömde sig under sängen i början, sen vågade hon sig ut men bara om hon först gjorde utfall mot en. Tror hon ville bevisa att hon minsan inte var en fegis. Det är bara våran vovve som gått på att hon är stor och farlig, vi andra börjar lära oss att hon egentligen är en myskatt och försöker övertala Lilly till att erkänna detta nu! =)
Börjar med att bifoga en bild från Lillys första vecka.

Härligt när det går framåt. Är det vanligt kompostgaller du har

Nej, jag använder gallret till våran gamla kaninbur, som blev över då kaninerna flyttade ut på utsidan permanent. Väldigt lätt och enkelt att flytta på samt ingen plats att smita egenom när katten måste vara instängd, t.ex. när barnen och deras kompisar springer in och ut
Fina bilder:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Såg nu att det finns en liten grind också
Underbara bilder! Hon gör verkligen framsteg lilla Lilly. Ska uppdatera sonens hemsida såfort jag hinner:)

Gud vilken söt tös :) Hon liknar våran missa Siri, som också var en fegis i början men är nu modigast i stan ;)
Hennes son var ju en riktig skönhet.. smälter! Vad fin!
Är det Lilly som är "min" stödis syster?

Japp, det är Lilly som är syrran! 
Det har gått framåt med stormsteg med henne sen Marshall, hennes lilla underbara bus son flyttade till eget hem. Inte ett enda fräs på 3-4 dagar. Jag är chockad!! Till och med hunden springer hon förbi utan "sken" attacker. Och igår gick hon fram till maten och började äta medans jag satt kvar, vilken lycka! 
Vad kul 
Och kan du tänka dig. Gumman är såld. Hon skulle kosta hundra kronor men kvinnan ville promt betala 1000:- för Gummans veterinärvård. Det finns änglar 

Vad härligt! Jag älskar lyckliga slut och kattänglar. 
#14 Det är rätt så knäpp hur glad man känner sig över lite mindre fräs. för andra kanske ingenting men för oss stora framsteg.
#15 100 kronor? genom akutgruppen?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nej det var KKS katt. Emma sänkte priset från 800:-
jag sänkte inte priset, jag lade ut en annons om nytt stödhem och då man inte får lägga ut en annons utan att ange pris fick jag skriva in 100 kronor.
Det kostar inget att vara stödhem;)
Nu ville denna kvinnan köpa Gumman istället:)
Aha. Ja i vilket fall som helst så blev slutet gott 

Måste bara berätta om hur underbara människor som finns! Lilly har väntat på kastration ett tag nu men det har inte funnits medel att betala den för. Idag fick jag ett PM från en medlem som erbjöd sig att betala nästan hela proceduren. TACK UNDERBARA SNÄLLA!!! 
Vet inte om hon vill göra detta anonymt eller inte så jag utelämnar hennes alias men om ni fortfarande har dagens ros är hon värd den många gånger om!
ja, jag har också haft pm med henne..underbart:D

Lycklig.