akut hem
detta hitta ja på kks hemsida,den 19 november va den insatt
I slutet av 2007 tog en kvinna hand om tre katter, varav två från KKS. Hon blir bostadslös i slutet på nästa vecka och kommer att åka utomlands tills det löst sig med bostad. Hon är förtvivlad och vet inte var hon ska göra av sina älskade katter. Om ingen lösning hittas, kommer de att avlivas. Hon tar gärna tillbaka sina katter när allt löst sig, men säger också att om någon fäster sig vid dem, så får de stanna kvar där.
De katter det gäller är kelsjuke Thomas, ca 6 år, snälla, blyga Sonja, ca 4 år, som har väldigt stort stöd av Thomas, samt lille tigrerade Findus, ca 2 år. Vi saknar bild på Findus. Kommer snart. Katterna är vana vid att vara både inne och ute. De är kastrerade och id-märkta.
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Myse missar
ja satt åh titta på kks hemsida..sååå många kissar som letar ett tryggt hem.den ovanför är ju så akut…finns de nån här som kan hjälpa kissarna
Myse missar
fruktansvärt. Samtidigt som jag inte kan förstå att någon inte kan ha framförhållning när man blir bostadslös om en vecka och Nu ska det bums hittas plats. Jag menar, blir man uppsagd/vräkt, så får man ju veta det i rätt god tid innan. Sen så verkar det ju väldans praktiskt att kunna rymma utomlands tills det löst sig……Kattpensionat? Har hon hört talas om det? För har man möjlighet att sticka utomlands tills det poppar upp ett boende, så har man väl råd att hysa in kissarna? Förlåt min krassa syn på saker. Men så fort jag hör orden flytta utomlands, så ser jag rött. Varför tar hon inte med sig kissarna?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

har med sett det, kattpansionat har man ju råd emd om man inet har nån hyra att betala,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
nu jan man ju försöka att hjälpa henne så hon kan ta hem sina kissar sen..
Myse missar
får ska de stå efter nu…
Myse missar
puttar för dessa kissar.finns de ingen som kan hjälpa henne ett tag???
Myse missar
detta va aktuellt än.fick mejl från hon som har hand om ärendet på kks.
Myse missar
ägaren har årdnat hem till den minsta…åh hon skulle åkt in åh avlivat dom andra..men hon ska ringa å avboka de,,annars va de imorgon..
Myse missar
puttar å puttar för dessa kissar
Myse missar

#9 Härligt:)
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
dom 2 som e kvar letar hem..fick mejl om de
Myse missar
Dessa katter har ju ägare, alltså är de inga hittekatter. Även om de för flera år sedan var det. Då ligger ansvaret hos ägaren.
de ska ja hälsa henne
Myse missar