Tradera - Selma gör spontanreklam

Vad mysigt det ser ut! =)

#4: Hon är bra på att mysa :)
Vilka mysiga bilder du bjuder oss på. Sådan reklam kan nog ingen misstycka över att få.
Det slår mig att Selma är ganska lik våran egen hittekatt Cornelius.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#6: Det håller jag med om, teckningen i ansiktet är lika, hon är lite ljusare och har lite hårigare öron än han bara. Vad fin han är!
#7 Ja Cornelius är nog lite mörkare. Han är jättefin kisse både till sättet och utseendet. Han kom till oss efter att ha hittats ute liten och övergiven med anfallande kråkor runt omkring sig. Det var på håret att han överlevde. Så mager och rädd stackarn. Men vi lyckades mata upp honom. Nu är han en riktigt busunge 2½ år gamal.
Så här såg han ut när han kom till oss.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ser ut som Marianne och essuts populära kattungar som kissen har.
Väldigt fin kattbädd också för den delen.

haha och Misons bädd antar jag!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det stämmer bra det, både misonbädd och kattungar. Mycket poppis här hemma. Ska titta in på auktionen efter kattjulklappar snart :)
Lena, vilken sötnos han var då med, och tur att han fick komma till dig! Selma har inte alls lika dramatisk historia, hon hittades i ett garage när hon var bara några dagar gammal och fick flytta till kattstallet i Åkeshov med hela familjen. Hon kom till oss när hon var 12 veckor, och nu fyller hon alldeles snart 1 år.
Jag hade inte förstått att bautaråttorna var fullt så bauta, ser ut som en superrolig leksak.
Anebit, vilken stilig katt! Han ser mäktig ut på bilden tycker jag.
ja just nu har jag ju ute tomtebauta…… alltså röda med vita morrhår….Plus de vanliga. Ni som handlar på Tradera, tänk nu på, att ska sakerna vara framme till jul säkert, så är deadline för utskick den 13:e för att vara riktigt säker….

va gulligt……
#11 Ja det var väldligt Anebit! Har inte tänkt på det tidigare att de var så lika varandra grabbarna. :)

Nu har jag budat på en bautaråtta, tack för tipset Lena och Cornelius :)
såg det… Kattkedjan tackar så mycket!!!!!