Katter i Eskilstuna
Kattungarna inplockade från stepford-kolonin är i behov av PENGAR.. vi behöver ta ungarna till veterinär och det finns massa ungar kvar. En 100-lapp skulle göra jätteskillnad för oss! Kan du avvara detta? Vårt kontonummer finns på hemsidan www.livbojen.hemsida24.se
Vi har gjort en fruktansvärd upptäckt i Torshälla. När vi kom dit så hörde vi att det var en liten kolóni, nu har vi sett den, den är inte liten ca 10 små kattungar vimlar runt villorna o vill in, det finns ingen som vill ha dem, de behandlas som sopor en har blivit ihjälkörd av en bil kanske nån kan få komma hem til…l en varm säng och en full matskål innan den första frosten tar de minsta ungarna!!!!
Jag har lagt ut ett tips om erat arbete på min bilddagbok och fått svar från en tjej där som söker en kattunge hane. Vart ska jag vidarebefodra henne? Har ni plockat in någon kattunge, eller har ni någon kattunge redan inne som är leveransklar i November/December?
Jag hittade ett nummer på hemsidan jag gav henne =)
Lite mer om kolonikatterna finns att läsa här på Wikkibloggen - nu är fem ungar infångade och ni kan ju gissa varför det fått heta "stepfordkolonin"…

…300:- insatt på erat konto.
Har också vädjat om jourhem på Face Book samt länkat till eran hemsida.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vill tipsa om att Livbojen (sök på Livbojen under sidor/pages) även finns på facebook. Livbojen är jätteduktiga, titta på hemsidan alla nya hem de har skaffat till hemlösa katter!
//EK
facebook "Livbojen för hemlösa katter!
"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars
TNR - alla katter har rätt att leva!
BARF - rått kött enda naturliga för din katt!