egensinnig katt
min katt gullis gillar att ligga på mina blöta handukar , när jag har duchat så står hon och väntar tills jag har torkat mig ,ibland jamar hon som om hon vill att jag ska skynda mig,,,sen ligger hon på handuken ca en halvtimme,vad kan detta bero på
Det gör mammas katt Bosse oxå.. Så fort han får chansen så smiter han in i deras badrum och drar ner en blöt handuk att ligga på.. Även handukar som är upphängda på tork är mysiga att dra ner och sova på..
Visst kan dom vara lite konstiga, Har det varit en hund har jag svarat att den vill lukta som dej. En katt brukar vilja ligga på rena torra kläder som luktar sköljmedel.

Lucia tycker väldigt mycket om när jag tvättat håret o luktar champo..kanske är det sådana domfter hon vill känna på handdukten.:-)

dom kanske tycker det luktar frächst
Kanske vill ha svalka? En blöt handduk är säkert sval.

min ena kan brukar komma upp i sängen och rulla runt på mitt hår när det är nyduschat, verkar nästan fungera som kattmynta på henne
En annan katt tycker om att sova i handfatet och pälsen doftar ofta tvål
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...
Ja lite kul det där…. Pipis är sån. Hon ligger gärna och rullar sig på badrumsmattan när jag klivit ur kabinen.Då är ju den blöt…..Sen försvinner den ju, för jag lägger upp mattan på en plastpall och ställer in det i kabinen igen, för mattor är en styggelse….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....