Tack Gunilla
Så trevligt! Vi fick en sådan bautaråtta av Gunilla för ca en månad sedan. Vi har även en äldre som hon skänt tidigare. Katterna älskar dem. Särskilt vår vita Linus som annars är så kräsen med leksaker. Det är bara Gunillas bautaråttor som duger.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
tydligen så är de väldigt hållbara också….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh, en sådan där bautaråtta skickade jag med Kennet i hans låda till kremeringen, han tyckte så mycket om den 
ja inte för att skryta, men de är visst väldigt älskade leksaker och tåliga.Liten kisse som fick med sig en rådis…..Pyssa fick med sig en virkad filt i sin lilla grav.
Hördu du en sådan grisråtta skulle jag vilja köpa in till jul. Kan jag lägga en beställning eller två?
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
haha…… Ok då lägger jag undan en åt dig…..eller vill du ha två???? kan skicka dig dem i nästa vecka….
#8 Vi kan ta två! Meddela mig pris så kommer det på kontot. Tusen Tack! Sådant här har en uppiggande verkan. :)
Ok de kostar 40 kr styck…och frakten går på 24 kr….
#10 Tack så mycket! Ska jag betala till Kattluckan?
Kattkedjan……nä, du kan ta till mitt vanliga konto….Jag har en hel del slantar att kräva in från föreningen, så det är skönt att få beta av lite…….Annonser kostar……
#12 PMar du mig kontot så det blir rätt. :)
ok

Hi,hii..vad roligt det är när katterna får post..och det brukar bli uppskattat också!:-)
LEna, dina nassar är packade och går iväg senast i morgon. eventuellt i dag, beror på om jag ska hämta min bil i em

Vilka fina råtter o grisar.
Var kan man köpa dem?
rådisarna kommer att komma ut på Tradera snart. Grisanra har jag inte ens hunnit med flera, har två st som jag virkade i går, eventuellt är de redan bokade de med. väntar in pm på det…..
Om du gillar stickade kattungar med kattmynta så gör Marianne jätte snygga. De finns på Tradera .

Oj! Vad fina kattungar.
Tradera nästa.
Var hittar man dem där?
Hawknest……
oj tack!!!!! vill tala om, att två nassenöff som jag virkade i går redan är tingade…. är osäker på om jag har material till två till…..
Det blir att köpa fler garn till nassenöffarna.
När det går åt så fort menar jag.
ja nu är de också på väg….. ok räcker väl till en nassenöff i stor skala. sen funderar jag på mindre…..
#2 Nu har vi fått de två grisar hit till Dalsland. Det var även med en råtta i paketet. Det blev succé kan jag tala om. Var själv inte hemma när de kom per post. Maken berättade att katterna öppnat paketet mer eller mindra själva. Sedan hade de lekt med griserna hela kvällen. Det roliga är att Linus som inte leker så mycket blir som galen av Gunillas råttor och grisar.
Tanken var att det skulle vara julklappar men den tanken ändrade katterna själva på. :)
Tusen Tack! :)
nu är både julråttor och de sista grisarna ute på Tradera.
Vill bara tala om, att ni här inne som köpte grisar, gjorde ett klipp…. jippie!!!

Oj! Vad bra!

Wahoo, 308:- ! Jättebra!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Fina! Väntar ivrigt på mina (försenade) pengar. När de kommer kan jag absolut tänka mig att beställa några leksaker till katterna.
ja välkommet tillskott till Kattkedjan…. Det hjälper på föreningens skuld till mig, jag hart ju lagt ut en massa slantar ur egen ficka så även vår kassör…