Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1987 ggr
siberlina
0

måste bara berätta

idag    ringde  en kille  till mig  ang  en katt  som  varit  borta  som jag  hjäper till  att leta   efter,  jag   åkte   upp  dit    där han hade sett  katten och satte  upp  en lapp  på  ett  träd  , då   dyker  det upp  en vilt jamande katt  mot  mig  och  visar att  jag ska  följa  med  så  vi  går  mot kattens hus  och katten   sätter sig utanför  dörren   och jag  ringer på   flera gånger för jag föstår  att katten vill in ,när matte öppnar dörren  så är det   killen som ringt  till mig..huset  ligger på en liten gård  så det är flera små hus  där… så då  säger killen,jaha  det va dig jag ringde  till…….men  vi  har  ännu inte   fått tag i katten .håll tummarna  för att  det slutar  lyckligt.

Lena
0

Vilket sammanträffande! Hoppas även att ni hittar katten! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

#0 Jag antar att det inte var den katten han letade efter?

Hade ju varit otroligt annars. Hoppas ni hittar den bortsprungne också.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

siberlina
0

kattassen-  så här det , för ca 2 månader sen  så var  vi där   och letade efter   kickan   som  vi   hittade  den 18   september,  och då   satte  vi upp  lappar där  , men idag   ringde den  här killen   och  trodde att  han sett  katten ,men   den  katten   som han har sett   var randig    och den katten som jag hjälper till att leta   reda   på nu är   randig.så   det stämde   in  på   den    här katten.. och  då  ringde jag  på killens dörr  för att  hans  katt  ville   komma  in…men jag  viste ju inte att  det var den killen som ringt  till mig…låter   det helt förvirrat   det här  …Obestämd

kattassen
0

#3 Låter lite förvirrat - men jag tror jag hajarFlört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus