måste bara berätta
idag ringde en kille till mig ang en katt som varit borta som jag hjäper till att leta efter, jag åkte upp dit där han hade sett katten och satte upp en lapp på ett träd , då dyker det upp en vilt jamande katt mot mig och visar att jag ska följa med så vi går mot kattens hus och katten sätter sig utanför dörren och jag ringer på flera gånger för jag föstår att katten vill in ,när matte öppnar dörren så är det killen som ringt till mig..huset ligger på en liten gård så det är flera små hus där… så då säger killen,jaha det va dig jag ringde till…….men vi har ännu inte fått tag i katten .håll tummarna för att det slutar lyckligt.
Vilket sammanträffande! Hoppas även att ni hittar katten! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#0 Jag antar att det inte var den katten han letade efter?
Hade ju varit otroligt annars. Hoppas ni hittar den bortsprungne också.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

kattassen- så här det , för ca 2 månader sen så var vi där och letade efter kickan som vi hittade den 18 september, och då satte vi upp lappar där , men idag ringde den här killen och trodde att han sett katten ,men den katten som han har sett var randig och den katten som jag hjälper till att leta reda på nu är randig.så det stämde in på den här katten.. och då ringde jag på killens dörr för att hans katt ville komma in…men jag viste ju inte att det var den killen som ringt till mig…låter det helt förvirrat det här …

#3 Låter lite förvirrat - men jag tror jag hajar
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus