ja o min vän
ja har en vän som kan bli jourhem.hon bor i hedekas ..hon har flyttat till en gård,,
Fråga henne om hon vill ha en stallkatt-permanent…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ja å även ja som har anmält mig innan som jourhem
japp de va hon intr av
vart finns kissen?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
en ilsk katt ???
Inte ilsk men dominerande. 7, 5 kilo muskler…
så de är den enda katt som behöver hjälp..de spelar väl ingen roll om katten har muskler ..den är ju ilsk..så pratar du om muskler.
1..kan du ta han till varberg så kan han bo i mitt stall.har även inne möjligheter.stackarn
ja ska berätta här vilken vana ja har..för ett antal år sedan så tog ja mot skygga katter..katter som fräste åt allt.rev å morra å bet mig.hängde mig i byx benet.vilka riv så sår ja hadde på bena,fick blod förgiftning..ja fick jobba me dessa katter länge innan dom blev tama..ja tog imot kattmamma me ungar .även dräktiga katthoner.va me när dom skulle föda.fick flask matta kattungar flera gånger…ja har en hel del vana av skygga katter.även andra katter me.så jag tycker att ingen ska prata om att ja inte är mogen för skygga katter..ja vet vad jag pratar om.
#10 detta är ett helt vanligt forum med ett gäng privatpersoner inte någon förening. Några personer som är här är medlemmar i olika föreningar men inget mer.
Jag får känslan när jag läser dina inlägg att du tror att detta är en förening men det stämmer inte.
Tar jag emot en katt härifrån så får jag också ta ansvaret för den, det finns oftast ingen förening bakom som kan kolla dig eller som kan hjälpa dig när du behöver hjälp. Ingen som kan ta tillbaks katten om det inte fungerar i ditt hem m.m. Allra helst om katten har fått flytta över halva sverige så blir problemen stora.
ja är fullt medveten att detta inte är nån förening
jätte bra, lycka till med dina katter
denna tråd kan låsas de handlar inte om de ja skrev om