Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 3474 ggr
Mandusius
0

kattmynta

Hejsan!

Någon som vet vart man kan köpa billig kattmynta?

Håller på att göra små kattleksaker och skulle vilja få lite tips :)

P.s. vart tipsad att skriva här inne då någon sålde kattmynta D.s.

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

gustafsson38
0

ja köper min kattmynta i zoo affär.så gör ja små tyg bollar lägger mynta där i,.väldigt kul för missarna..sen stickar ja å virkar leksaker till katterna..man kan hitta på mycke kul..tex toa rullar tycker min lille jourhems katt om,,,även tyg bollarna

persikahallon
0

Gunilla (Hawknestgrove) har jättebra kattmynta. PMa henne. finns en tråd om det också, kanske går att söka på.

Mandusius
0

Då ska jag försöka pma henne sedan :) Måste laga mat nu så jag ska försöka göra det framåt kvällen :)

Mvh Amanda

Hawknestgrove
0

ja min mynta är billigare  och starkare än den du köper i butik…. jag tar för fokusfolk 80kr för 80 gram plus 15 kr i frakt. det är mitt utgångspris på Tradera.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mandusius
0

okej men då vet jag :D

Mvh Amanda

dragonstar
0

lämmnar ett tassavtryck här så jag hittar tebax

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

740tjejen
0

Ja sår egen kattmynta som jag sen plockar och torkar. :)

Hawknestgrove
0

ja helt klart billigast. JAg gav en del frön till ett par bekanta här, de har gröna fingrar. så de sådde i sitt växthus. Jättefina den första skörden, andra skörden blev inte fullt så stark. Men jag har inga gröna fingrar, kan med nöd och näppe få en kaktus att överleva.

Mandusius
0

Det måste ju vara det enklaste! Ska nog prova att så i vår^^ För det blir nog fint i en kruka på balkonen:)

Mvh Amanda

740tjejen
0

#10 Har inte heller gröna fingrar. Mina växter är glada om de får vatten 1-2 gånger i månaden. kaktusar överlever aldrig hos mig. Längsta jag haft en kaktus är 3 veckor. Så du kan säkert.

Hawknestgrove
0

kattmynta är  en vild växt egetnligen. växer ju som ogräs. HAr testat att skaka plasten jag har på golvet när jag packar ute i slänten vid dörren. Fröna  ska ju må bäst av att frysas

Mandusius
0

Okej :D Näe jags ka nog försöka odla tror jag^^

Mvh Amanda