Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 5715 ggr
Alexej
2010-10-26 13:52
0

Uthyrning kattfällor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan alla skriva in sig som hyr ut en fälla. Skriv noga var och vilka krav du har vid uthyrning.

Glöm inte adressen, mobilnummer eller mail.

Glöm inte att bokmärk tråden.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
2010-10-26 13:56
0

Jag har både en Lotin- och en Havahartfälla som jag lånar ut.

Skara/Västra Götaland

Jag tar ingen avgift men förväntar mig ersättning vid stöld.

Alexandra Gerhardt
0511-29219

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

bymaruska
2010-10-26 16:00
0

Jag har ju blivit med en Lotin fälla!

För att få låna min fälla vill jag veta varför och vad ev. planen är för katten.

Du som lånar fällan legitimerar sig och är ersättningsskyldig vid förlust eller trasig fälla. 

Jag kommer aldrig att låna ut min fälla för att fånga en FRISK katt för att sedan låta den avlivas.

Ingen avgift för lån, ev fraktkostnad betalar den som lånar.

Fällan finns i Norrköping.

maruska@telia.com

0705-168000

Hawknestgrove
2010-10-26 17:12
0

Vi lånar också ut våra fällor.MEn vi tar deposition 1500 kr, avtal som PDF. Bortse från dygnsavgiften , den är till för vanliga folk härikring. Vi har Havahart

KAttkedjans telefon, vi lyssnar av:

0730650694

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
2010-10-26 17:39
0

Sedan har ju lilla före detta Eslövsprojektet också en fälla som lånas ut på samma villkor som KAttkedjans. Då får ni PM:A monsi här inne. Den fällan finns i Skurup. Eslövsprojektet har även donerat en fälla till Rädda Katten, om den lånas ut får ni höra med dem.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....