Vinnarna Sommarkatt 2010!
Nu är omröstningen tillända och det är klart vilka segrarna blev. 94 medlemmar har röstat och slutresultatet ser ut såhär:
1:a Bidrag nr 2 På Språng - 21 röster Fotograf: qillan
2:a Bidrag nr 5 Tuff på Vandringsfärd - 16 Röster Fotograf: lillmymlan
3:a Bidrag nr 11 Äntligen hemma - har 12 Röster.. Fotograf: ollesbodega
Grattis till vinnarna! Jag ber fotograferna att skicka ett PM till mig med sin adress. 1.a pristgaren får det utlovade priser och 2.an och 3.an får varsitt litet tröstpris per post.
Jag vill även tacka alla andra som deltagit i fototävlingen. Både fotografer och katter. Det är en fröjd att få ta del av så många fina kattbilder.
Sist men inte minst tack till er som röstat och följt tävlingen.
Nästa fototävling blir vår återkommande Lussekatt tävling.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Grattis till vinnarna! Alla bilderna var jättefina!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Grattis grattis!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hej Lena!
Vilda tackar för äran att hamna på pallen o skänker sitt tröstpris till Katthemmet Kompis.
Stort grattis till vinnarna!
#3: Vad fint av er!
Stort grattis till alla sommarkatter:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Bild Nr1!
Stort Grattis! Superbild..visar sån glädje! 
Grattis till er allihopa! 
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Gratulationer till sommarkatterna 2010!
#3 Det ska vi ombesörja!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Grattis qillan som även vann första pris i tidningen Kattliv! Gissa om jag tittade till en extra gång när jag såg fotot! Igen! =)
#10 Nej men vad kul att den fina bilden även vunnit pris i Kattliv!
Nu har jag snart fått ut priserna till de tre vinnarna. (Katthemmet Kompis får tredje priset av Ollesbodega)
Om qillan vill ska vi även skriva en artikel om kissen på vinnarbilden. :)

Ja!! En artikel vore roligt! Speciellt efter vinsten i Kattliv också! Heja qillan!