Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1782 ggr
Ligonskrutt
0

Transport sökes:Skåne-Kalmar

2 kattungar behöver komma in i värmen! Transport mellan Teckomatorp (vilket ligger nära Lund och Landskrona) till Kalmar behövs. Eller om det finns ngn som kan köra en bit av sträckan?

tervmatte
0

Idag kör min man inte därigenom men han gör det ofta annars(kör lastbil)

Han sade att han brukar få veta vilken sträcka han kommer att köra dagen innan han kör den.

Så kör han den linjen någon dag så kan han ta med sig kattungarna under förutsättning att någon lämnar över dessa till honom på en överrenskommen plats (han kan inte köra hursomhelst och varsomhelst)

Du har ju mitt tel.nr. Lingonskrutt och jag har ditt :-)

Vilka kattungar gäller det? Finns det någon tråd om dem?

Ligonskrutt
0

Det låter jättebra ju! :)  

här är länken om kattungarna  Det är meningen att de ska komma hit sedan. Personen som skriver om katterna känner en person som kör lastbil då och då mot kalmar, men hon vet inte när… så jag tror väl att det går att ordna att hon lämnar kattungarna till din man, men vi får försöka samordna det hela och jag får höra med henne om det blir aktuellt. 

Ligonskrutt
0

Denna tråd behöver en liten putt, då ungarna fortfarande går ute och behöver komma in!

Lena
0

Hoppas det går att få till det med #1 make. Att det blir en köring åt rätt håll snart. Vore ju kanon!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

putt!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

tervmatte
0

Alltå som jag sade så kör min man den sträckan - ibland flera gånger i veckan. Han körde t.ex. förbi där ikväll

Är kattungarna infångade och bara väntar på transport så säg till så hjälper vi med det.

Någon måste bara lämna in dem till min man när han kör förbi.

Väntas det bara på transport? Med hur kort varsel kan min man säga att han förbi?

Ligonskrutt
0

Gladoh suveränt! Jag har skickat meddelande till tjejen som förmedlat detta till mej. som jag förstått det är det inte hon som står i direkt kontakt med katterna.

Ligonskrutt
0

Förhoppningsvis har skjuts ordnat sig så att kattungarna i bästa fall får åka redan imorgon, till hökamåla katthem i rödeby. och sedan kan förmodligen personen där ordna skjuts vidare till kalmar.

tervmatte
0

Oki doki

Bra att allt löser sig :-)  High Five