Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2036 ggr
johnnys girl
0

Py Bäckman skänker vinst till katterna.

Denna vecka pågår röstningen i den internationella musiktävlingen Youbloom.
8 låtar ska bli 4, och dom 4 finalisterna kommer att vinna € 2.000 var i detta steg.

Bland dom tävlande finns Py Bäckman, som deltar med låten "(Om Du Vill) Leka". Som independent artist med egenfinansierad utgivning av skivor har Py bestämt att hon i händelse av vinst egentligen inte behöver dessa € 2.000 för eget bruk, utan har istället beslutat skänka dom fördelat på

- Stockholms Katthem
- Katthemmet Kompis
- Göteborgs Katthjälp
- Uppsala Katthem

Så genom att rösta på Py på Youbloom kan man indirekt hjälpa till att ge en slant till katterna!

Gå till http://www.YouBloom.com och registrera dig med ett mailkonto. Logga in, gå till "listen & vote" och klicka på "vote" vid "Py Backman".

Klart!

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Simson
0

Man kan rösta en gång per registrerad användare = en emailadress.

Man kan rösta MAX 3 gånger per IPnummer sen räknas dom inte längre (räknas bort manuellt).

Man kan rösta till och med söndag kväll.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Jag har röstat! Självklart! Så mycket som Micke och Py har gjort för katthemmen detta år! Helt otroligt! Deras vänner på FaceBook också! Sanslöst! Blir så varm i hjärtat av de två!

De har själva katter så de vet vad de pratar om. Py har en förvildad katt som adopterat henne. Han är nu en gosemaskin som är underbar. (Jag känner inte Py eller Micke…läser bara det de skriver på FaceBook)

brutt
0

3.Röstade för att priset (pengarna ska gå till några behövande jamare ,spinnare och fräsare.

Lena
0

Kanonbra initiativ! Klart vi måste rösta på Py!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Heja Py Bäckman!! sådana människor gillar jag skarpt. Nu går jag dit o röstar på henne med en gång!

Puma77
0

Röstat

//Pia

Pelusa
0

Har också röstat och det var lätt att rösta på Py Bäckman. Gillar ju henne skarpt och att hon dessutom är stor djurvän gör ju inte saken sämre precis :)

johnnys girl
0

Toppen att ni röstar. Nu får vi hålla tummarna för Py.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.

majvi
0

Det verkar som att 7 artister kommer att få 2000 och 1 artist får 12000.Vi får rösta för första plats.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

johnnys girl
0

Just nu leder Py med 40 röster över tvåan. Men ännu är det långt kvar innan det är avgjort, så kom igen nu, ni som inte röstat.

Simson
0

Kom ihåg att rösta! Alla som inte har röstat! Heja Py! OCH katthemmen!

Lena
0

#10 Oj så spännande!

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

piamaria
0

puttar

Simson
0

Sista rycket! Nu måste vi hjälpa Py! Hon ligger just nu tvåa!

http://www.youbloom.com/ybsc/vote_leaders/

Lena
0

Ja nu gäller det!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Puttar upp för röster

lillmymlan
0

Har röstat :)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
0

har röstat men hon liger långt nere nu…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

jag ska ochså  rösta på henne

Simson
0

Kom igen o rösta på Py! Sista dagen idag…