Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 1444 ggr
Lena
0

Dagens Ros 15/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ge dagens ros till freudiana som avbokat sin resa till Spanien för att istället ställa upp som jourhem åt en hemlös kattfamilj som lever under hot om avskjutning.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

hairballs
0

Det är en ros som hon verkligen förtjänat fast jag tycker hennes man är värd en tröstros också, båda två har ju försakat resan för denna familj.

Alexej
0

Absolut! Inte många som skulle tycka att några kattliv är viktigare än en resa. Jag önskar er mycket glädje med katterna och att ni kanske sedan kan njuta av Spaniens värme. Snäll man du har:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Helt otrolig gest! Hurra för att det finns människor med så stora "katthjärtan"!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

soso
0

Otroligt fint gjort! En ros till mannen också!

Sidentass
0

Åhhh..det är då helt enastående gjort..finner inga ord..heder och mängder av kattguld till dej Freudiana..!

Så önskar jag att du kan ta din resa vid ett senare tillfälle..

maggan47
0

instämmer i ovanstående, och rosor från mig också, Spanien finns kvar, men kanske inte denna kattfamilj

Maggan47Kyss

brutt
0

Underbart med människor som tänker på djuren först.Rosor till dej och din man.

Hawknestgrove
0

jätteros…. håller med. Otroligt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....