Tack så mycket Celia! Såg just att några Banners var puts väck. Hur kan det komma sig tro? Livet är fullt av mysterier!
"Historien med försvunna Banners!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja det är någon som tror att han kan styra även när han är borta. Vi på siames får inte använda de som fanns tidigare, så jag ska göra nya…
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för infon Lena. Jag har inte ens undersökt detta. Fick rådet av andra att ta bort allt som kan klagas på, men det ligger kvar. Har bara fixat en annan banner och sen tar jag och byter ut lite bilder efter hand som tiden går :)
/Cecilia
#4 Ja särskilt det man som Sajtvärd byggt upp på sin sida. Slutar man som värd kan man ju inte förstöra hela sajten. Vi får ju skriva på avtal skriftligt innan vi startar sajten.
//Lena

#5 - Oj, ska kanske vi som tar över också skriva under något? Det har jag inte fått information om. Det borde ju vara så om grundaren försvinner, att de nya också får skriva på något, eller?
/Cecilia
#6 Det går genom Staffan det där. Hör med honom hur han vill ha det. :)
//Lena