Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 320 ggr
Engla
0

87 ungar!

Hittade denna artikeln. http://www.norran.se/sektion_c.php?id=771461&avdelning_1=112&avdelning_2=255

Stackars katt, om det stämmer alltså. Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

gubben
0

Ja arma katt, det kan ju inte handla om bara en kull per år då. Man kan inte annat än fundera över hur hon har lyckats ge goda hem åt så många kattungar speciellt eftersom hon verkar ha varit jättesjuk själv hela tiden.

Engla
0

Jag förstår heller ingenting. Varken journalisten eller kattägaren verkar förstå vad de pratar/skriver om ang kattens alla ungar.

gubben
0

Jag förstår inte ens vad katten och hennes ungar har med storyn att göra öht.

Engla
0

Typ att "man kan överleva allt…" Suck.

gubben
0

Tror du? I så fall borde väl matte ha satt stopp för vidare kullar för länge sen då tycker man. Varken hon eller journalisten verkar ju tycka att det skulle vara dåligt för katten, mera att de skryter lite om alla hennes ungar.

Engla
0

Hon menar väl på att hon överlevt mkt i sitt liv och att katten också måste ha nio liv för att den har fått så många ungar. Konstig inställning verkar kattägaren ha iaf.

vanessa
0

Traguskt. Då är den katten snart uppe i de 120 katter jag visar på Djurskyddets kastreringsaffisch. Helt vansinnigt. Blir så arg, men samtidigt uppgiven. Undrar vad som hände med alla ungar. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#7 Tänkte just på din affisch Vanessa, ett levande bevis och ett tragiskt sådant. Jag fattar inte heller vad katten hade med historien att göra……

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"