Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1638 ggr
Kisekat88
0

SÖKES: liten honkatt

Hej.

Jag och min sambo är sugna på en liten ny kissemiss hemma hos oss i skogen. Vi bor i en villa ca två mil utanför Växjö. Vi har nära till skog och natur, även till hagar med kossor :) För tillfället har vi två kissekatter; en liten honkatt på lite över 1 år, Puma heter hon. Sen har vi fina hankatten Nisse som är runt 3-4 år. Dom är båda tama och mycket gosiga.

Nu söker vi alltså efter en liten honkatt som helst är kattunge fortfarande. Kanske någonstans mellan ett halv år och ett år.Helst i närheten eller runt omkring Växjö. Även Vislanda eller Vederslöv går bra.

Lena
0

Det finns många katter som behöver hem nu. Det har fötts oerhört många kattunger under sommaren. Det ska säkert inte vara svårt för er att finna en kompis till era katter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kisekat88
0

Det vore underbart om vi kunde hitta en liten kissemiss inom en snar framtid :) Jag är en stor kattälskare/dyrkare och det vore supermysigt med en ny liten misse att ta hand om innan den mörka och dystra hösten sköljer över oss.

UlrikaD
0

Om du går in under länkar under rubriken finns det massor med länkar till olika katthem. Finns ju katthem i Växjö t.ex. Ni kanske har er perfekta katt precis runt knuten.

Kisekat88
0

Tack så mycket :)

tervmatte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad skulle du säga om en supersöt kissemissa från tråden "Kattmamma och ungar i Kalmar" ?

Jag har träffat hela familjen och de små tjejerna är helt underbara. Titta bara på filmsnutten och bilderna som finns längre ner i tråden :-)

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=af2ea907-efc0-42df-9c28-e06851414f74&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

chigak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har Smulan i stödhem hos mig. En liten tjej som troligen är knappt ett år gammal. Hon är en riktig myskatt som älskar att kela och som funkar jättebra med andra katter. Hon förmedlas genom KattKommandoSyd. Hon finns utanför Jönköping men jag kan hjälpa till med transport om det skulle behövas.

HannaVastervik
0

Puffar för en av kattungarna i Kalmar! De får komma hit tills de hittar egna hem. De verkar vara runt nio veckor så om tre veckor ungefär =)